Fijne vakantie, Jongere.Jongere schreef:Ik over enkele uurtjes vertrek om een héle tijd op vakantie te zijn!
Doe geen dingen waarvoor wij ons zouden moeten schamen.

Fijne vakantie, Jongere.Jongere schreef:Ik over enkele uurtjes vertrek om een héle tijd op vakantie te zijn!
Wat een ernstige waarschuwing!Tiberius schreef:Fijne vakantie, Jongere.Jongere schreef:Ik over enkele uurtjes vertrek om een héle tijd op vakantie te zijn!
Tiberius schreef:Fijne vakantie, Jongere.Jongere schreef:Ik over enkele uurtjes vertrek om een héle tijd op vakantie te zijn!
Volgens mij is de maan juli nog maar op de helft????Gijs83 schreef:
...de top10 voor juli er als volgt uitziet:
Top10 jul2009
Mijn meting is altijd halverwege de maand. Dus deze meting is van half juni tot half juli. Ik noem top 10 juli, omdat ik de meting in jullie doe!fluitje schreef:Volgens mij is de maan juli nog maar op de helft????Gijs83 schreef:
...de top10 voor juli er als volgt uitziet:
Top10 jul2009
Nou, ik begin met Heartcry. Weet niet of jij je daarvoor zou schamen.Tiberius schreef:Fijne vakantie, Jongere.Jongere schreef:Ik over enkele uurtjes vertrek om een héle tijd op vakantie te zijn!
Jongere schreef:Nou, ik begin met Heartcry. (...) Maar verder wordt het waarschijnlijk een keurige vakantie, hoor.
Ander schreef:Jongere schreef:Nou, ik begin met Heartcry. (...) Maar verder wordt het waarschijnlijk een keurige vakantie, hoor.
Zeg daar dan maar niet, dat je Refoforum moderator bent...Jongere schreef:Nou, ik begin met Heartcry.
Tiberius schreef:Zeg daar dan maar niet, dat je Refoforum moderator bent...Jongere schreef:Nou, ik begin met Heartcry.
het is moediger om hier als mod te zeggen dat je naar HeartCry gaatTiberius schreef:Zeg daar dan maar niet, dat je Refoforum moderator bent...Jongere schreef:Nou, ik begin met Heartcry.
Bel hem onmiddellijk op om onze groeten wederkerig over te brengen!henriët schreef:jullie de groetjes hebben van Luther,
hij niet op zn pc kan... omdat zn internet t niet doet...