wat is je lievelings sport?
- Bonny
- Contacteer:
Re: wat is je lievelings sport?
Nadenken kan ook vermoeiend zijn hoor. En ja, vroeger zeiden de voetballertjes in de klas altijd tegen de korfballertjes: "Ik sport niet, ik korfbal".
The Groom's still waiting at the altar
Jawel. Maar dat maakt iedere vorm van denken nog niet automatisch ook "sporten".jvdg schreef:Nooit gehoord van de puzzelboekenserie Denksport?Marnix schreef:Een handeling... iets wat je doet. Maar iets wat je doet is nog niet automatisch een sportjudith schreef:Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.
Dat mountainbiken is lekker ja. Als ik volgend jaar in Amersfoort of Zeist mag komen te wonen ga ik ook wel een keer naar Hilversum fietsen en weer terug.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik maak er tegenwoordig een sport van om de overbuurvrouw zo klem mogelijk te zetten met de auto..
Moet ze maar een keer fatsoenlijk parkeren en niet van die halve plekjes open laten
Moet ze maar een keer fatsoenlijk parkeren en niet van die halve plekjes open laten
Droelie schreef:Ik maak er tegenwoordig een sport van om de overbuurvrouw zo klem mogelijk te zetten met de auto..
ai...kan je niet gewoon beter een keer met haar praten?
Zou misschien kunnen.. maar ze is niet de enige die het doet...helma schreef:Droelie schreef:Ik maak er tegenwoordig een sport van om de overbuurvrouw zo klem mogelijk te zetten met de auto..
ai...kan je niet gewoon beter een keer met haar praten?
"ergens een sport van maken" wil niet zeggen dat het dus een sport is
Off-topic dus. Inparkeren is een hele klus maar het is geen sport
Ik ga woensdag tennissen. Met een refo, niet dat dat er toe doet maar t is toch leuk

Ik ga woensdag tennissen. Met een refo, niet dat dat er toe doet maar t is toch leuk

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Nou ja.. voor mij is het inmiddels al een sport.. en een fanatieke ookMarnix schreef:"ergens een sport van maken" wil niet zeggen dat het dus een sport isOff-topic dus. Inparkeren is een hele klus maar het is geen sport
![]()

En nu heb ik spierpijnKippetje schreef:Marnix schreef:
Ik ga woensdag tennissen. Met een refo, niet dat dat er toe doet maar t is toch leuk![]()
![]()

Altijd leuk, die eerste keer tennissen. Dan ga je weer spieren gebruiken die je normaal niet zo intensief gebruikt

Kunnen jullie jongleren?
Ben er gisteren mee bezig geweest, hier bij ons opstraat met een paar mensen uit de buurt, maar jongleren is knap lastig....
Kan het nog steeds niet helemaal.....
Met 3 ballen vindt ik al moeilijk worden, maar, this wel lol.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
jullie kunnen wel een optreden verzorgen met de straat. Jongleren, eenwieleren, een compleet circus daar!judith schreef:Kunnen jullie jongleren?Ben er gisteren mee bezig geweest, hier bij ons opstraat met een paar mensen uit de buurt, maar jongleren is knap lastig....

Ik weet, mijn Verlosser leeft
WahahJolandaOudshoorn schreef:jullie kunnen wel een optreden verzorgen met de straat. Jongleren, eenwieleren, een compleet circus daar!judith schreef:Kunnen jullie jongleren?Ben er gisteren mee bezig geweest, hier bij ons opstraat met een paar mensen uit de buurt, maar jongleren is knap lastig....

Echt lol in onze straat!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben sinds kort ook besmet met het mountainbike virus. Echt verslavend 

- MarthaMartha
bergwandelen 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!