Kleine ergernissen [1]

Lourens

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Lourens »

Rens schreef:
Lassie schreef:waarom?
dan zul je merken dat feestjes zonder alcohol matig tot slecht "vallen"
Ik ben een uitdaging aangegaan om 40 dagen geen alcohol te drinken maar ook niets af te zeggen aan feesten ed.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij uitstekend bevalt.
Moet er straks nog een vervolg aan vinden en daar heb ik ook al een idee voor.
Maar over 20 dagen neem ik wel een lekker wijntje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rens

Bericht door Rens »

fluitje schreef:
Rens schreef:
..........om 40 dagen geen alcohol te drinken
dat doe ik sinds m'n 19e niet meer. dus inmiddels al 42 jaar niet meer (maar daarvóór......als een grootmajoor....maar als ik naar huis moest, dan was het lopende als er geen bus meer ging.....nooit met fiets of brommer)
Laatst gewijzigd door Rens op 24 feb 2009, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
helma

Bericht door helma »

fluitje schreef:
Rens schreef:
Ik ben een uitdaging aangegaan om 40 dagen geen alcohol te drinken maar ook niets af te zeggen aan feesten ed.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij uitstekend bevalt.
Moet er straks nog een vervolg aan vinden en daar heb ik ook al een idee voor.
Maar over 20 dagen neem ik wel een lekker wijntje.

een vastenperiode?
Lourens

Bericht door Lourens »

Zo is het nu niet, Helma, dit keer is het gewoon spontaan begonnen.
Maar ik denk erover om dat wel te gaan doen. En ik denk bijvoorbeeld aan de voorbereidingsweek voor het HA.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Rens schreef:
fluitje schreef:
Rens schreef:
..........om 40 dagen geen alcohol te drinken
(maar daarvóór......als een grootmajoor....)
Drinken die zoveel dan...?

:haha
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Een douchekraan waarvan de temperatuur niet goed meer in te stellen is.
refo

Bericht door refo »

Mister schreef:Een douchekraan waarvan de temperatuur niet goed meer in te stellen is.

Ontkalken?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

refo schreef:
Mister schreef:Een douchekraan waarvan de temperatuur niet goed meer in te stellen is.
Ontkalken?
Ik ben bang dat niet probleem is, de knop van temp. instelling zit los...
Rens

Bericht door Rens »

Mister schreef:
refo schreef:
Ontkalken?
vastlassen.....of lijmen.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Rens schreef:
Mister schreef:
refo schreef:
Ontkalken?
vastlassen.....of lijmen.....
Nee Rens, dan kan ik straks allen nog maar op 64 graden douchen ofzo... :fouet :haha
Letstalk

Bericht door Letstalk »

jvdg schreef:
Letstalk schreef:Ik woon aan de rand van Brabant. Ga je daar boodschappen doen, is de winkelstraat afgesloten. Sommige winkels zijn dicht. Blijkt het carnaval te wezen. Een hoop herrie van de muziek (en wat voor muziek). Een hele optocht, met praalwagens. Ik dacht:'Dat moet ik voor wezen'. Als ik me ergens aan erger, dan is het de carnaval wel: eten, drinken en vrolijk zijn'. De rest van de week zie je me daar niet meer. :pan :pan
Je hebt volkomen gelijk, maar ik vrees dat als ik deelneem met alcohol in mijn lijf, ik gewoon meedoe.
Begrijp je dat?
Ik ben echt niet beter dan de carnavallers.

Tot op heden heeft de Heere mij daarvoor bewaard, maar zonder Zijn hulp zou ik gewoon meedoen.......

Beter dan de carvavallers ben ik zeker niet, maar dat wilde ik hiermee ook niet zeggen. In iedergeval doe ik beter om er niet aan mee te doen.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Letstalk

Bericht door Letstalk »

Rens schreef:
jvdg schreef:
Letstalk schreef: Blijkt het carnaval te wezen.
Je hebt volkomen gelijk, maar ik vrees dat als ik deelneem met alcohol in mijn lijf, ik gewoon meedoe........
gezellig toch?? lekker een paar dagen leut en jolijt...3 dagen uit je dak gaan.......niet zo dat zwartgallige gedoe.....

jvdg, met dat kleine beetje alcohol dat ik soms drink doe ik echt niet mee. Ik weet wel maat te houden.

Rens, een feestje op zijn tijd vind ik best leuk, en kijk ik ook heus wel naar uit (dus zo zwartgallig ben ik niet hoor!), maar 3 dagen uit je dak gaan, nee ik heb wel wat beters te doen.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Lassie

Bericht door Lassie »

ik ga elke dag uit m'n dak.... :yahoo :yahoo :wiz :wiz :sorc
Cumulus

Bericht door Cumulus »

Letstalk schreef:
jvdg schreef:
Letstalk schreef:Ik woon aan de rand van Brabant. Ga je daar boodschappen doen, is de winkelstraat afgesloten. Sommige winkels zijn dicht. Blijkt het carnaval te wezen. Een hoop herrie van de muziek (en wat voor muziek). Een hele optocht, met praalwagens. Ik dacht:'Dat moet ik voor wezen'. Als ik me ergens aan erger, dan is het de carnaval wel: eten, drinken en vrolijk zijn'. De rest van de week zie je me daar niet meer. :pan :pan
Je hebt volkomen gelijk, maar ik vrees dat als ik deelneem met alcohol in mijn lijf, ik gewoon meedoe.
Begrijp je dat?

Tot op heden heeft de Heere mij daarvoor bewaard, maar zonder Zijn hulp zou ik gewoon meedoen.......

Beter dan de carvavallers ben ik zeker niet, maar dat wilde ik hiermee ook niet zeggen. In iedergeval doe ik beter om er niet aan mee te doen.
Ach als je jezelf goed kent, kan het vieren van Carnaval geen kwaad hoor. Persoonlijk vier ik hier wel carnaval (je ontkomt er niet aan). Gewoon lekker met wat vrienden de stad in om mooie praalwagens te bekijken, beetje dansen, een paar biertjes (ik weet waar mijn grens daar ligt) en ik heb gewoon een leuke dag gehad. Geen enkel probleem toch?
albion

Bericht door albion »

Cumulus schreef:
Letstalk schreef:
jvdg schreef:
Begrijp je dat?

Ach als je jezelf goed kent, kan het vieren van Carnaval geen kwaad hoor. Persoonlijk vier ik hier wel carnaval (je ontkomt er niet aan). Gewoon lekker met wat vrienden de stad in om mooie praalwagens te bekijken, beetje dansen, een paar biertjes (ik weet waar mijn grens daar ligt) en ik heb gewoon een leuke dag gehad. Geen enkel probleem toch?
Wie kent zichzelf? Die denkt te staan zie toe dat hij niet valle.... Neuh ik geloof ook niet dat zulk leven een probleem geeft.
Ik denk hier wel aan een tekst: Je kunt niet God en de Mammon dienen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gesloten