Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]

Petrus

Bericht door Petrus »

De R.O................met een dubbele theemuts vanwege de kilte............ :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Unionist schreef:
Marnix schreef:Een caribische webradio die salsa / latin uitzendt
En dan je ogen dicht en dan is het net of je in je hangmatje op Curacao ligt... Mmmmmm
En doen alsof je de regen niet hoort :D Met dit soort weer luister ik toch wat minder zomerse muziek :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef:
Unionist schreef:
En dan je ogen dicht en dan is het net of je in je hangmatje op Curacao ligt... Mmmmmm
En doen alsof je de regen niet hoort :D Met dit soort weer luister ik toch wat minder zomerse muziek :D
Dat zou je misschien JUIST moeten doen, dan vergeet je een beetje dat takkeweer van deze dag............
wim

Bericht door wim »

CD's vol Bach-koralen.
Petrus

Bericht door Petrus »

wim schreef:CD's vol Bach-koralen.
heb je zélf nog geen cd opgenomen met eigen stukken Wim???
refo

Bericht door refo »

Eentje vind ik op z'n tijd wel mooi. Maar vele CD's met deze koralen gaat wel vermoeien.

Ik heb ze allemaal. Van 't kruidvat.
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:
Eentje vind ik op z'n tijd wel mooi. Maar vele CD's met deze koralen gaat wel vermoeien.

Krént............als rechtgesnaarde refo had je ze behoren te kopen in een evenzeer rechtgesnaarde refo-zaak tegen rechtgesnaarde refo-prijzen..................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

Petrus schreef:
Marnix schreef:
Unionist schreef:
Dat zou je misschien JUIST moeten doen, dan vergeet je een beetje dat takkeweer van deze dag............
Je zal 't niet geloven, maar tijdens de hittegolf heb ik kerstliedjes (Jingle Belss e.a.) aangezet voor mijn zoontjes. Het hielp...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
wim

Bericht door wim »

Petrus schreef:
heb je zélf nog geen cd opgenomen met eigen stukken Wim???
Haha. Niet echt. Daar zou niemand naar willen luisteren.
wim

Bericht door wim »

refo schreef:

Die heb ik inderdaad ook. Uiteraard speel ik ze niet allemaal in één keer achter elkaar af. Toch kan ik er lang naar luisteren zonder dat het me echt gaat vervelen.
Petrus

Bericht door Petrus »

"Lief klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus............."

Ik krijg dat liedje gewoon niet uit m'n hoofd.................heb het één keer gehoord, en het zit zo vast als een huis................
Dathenum

Bericht door Dathenum »

De muziekale fruitmand, met: Psalm 89 vers 1 “‘k Zal. eeuwig zingen van Gods goedertierenheen”. Galmt lekker hard door de keuken.
Unionist

Bericht door Unionist »

Petrus schreef:"Lief klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus............."

Ik krijg dat liedje gewoon niet uit m'n hoofd.................heb het één keer gehoord, en het zit zo vast als een huis................
Draaiden ze dat op de RO?

Ken je ook vers 2?

"Lief klein Rensje heeft een theemuts op zijn hoofd..."

:mrgreen:
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:
Petrus schreef:"Lief klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus............."

Draaiden ze dat op de RO?

Ken je ook vers 2?

"Lief klein Rensje heeft een theemuts op zijn hoofd..."

:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Muziek van Jan Mulder:
Ecossaise...
Gesloten