Blijven volhouden

Laten we stoppen met dit spelletje

Ik had het gewoon over het WK. En dat noem ik: Genieten van potjes voetbal. Zo ga ik daar gewoon mee om.
En ik kijk voetbal. Geen koning voetbal.
Marnix schreef:ach, de helft van de reacties is van 2004. Das nog geen 2 pagina's per jaar gemiddeld
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier zich gaan ergeren aan hun collega's die op maandag 14 juni natuurlijk massaal voetbal gaan kijken onder werktijd
Is het na sluitingstijd?albion schreef:Zullen wij geen last van hebbenMarnix schreef:ach, de helft van de reacties is van 2004. Das nog geen 2 pagina's per jaar gemiddeld
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier zich gaan ergeren aan hun collega's die op maandag 14 juni natuurlijk massaal voetbal gaan kijken onder werktijd
refo schreef:Is het na sluitingstijd?albion schreef:Zullen wij geen last van hebbenMarnix schreef:ach, de helft van de reacties is van 2004. Das nog geen 2 pagina's per jaar gemiddeld
Och ziel!albion schreef:refo schreef:Is het na sluitingstijd?albion schreef:Zullen wij geen last van hebbenMarnix schreef:ach, de helft van de reacties is van 2004. Das nog geen 2 pagina's per jaar gemiddeld
sluitingstijd doen wij niet aan. Wij nemen het werk mee naar huis
Zo is het!Lassie schreef:Je hebt voetbal
en je hebt Oranjegekte.
Orchidee schreef:Zo is het!Lassie schreef:Je hebt voetbal
en je hebt Oranjegekte.
Met het 1 is niets mis, maar met het ander heb ik wel moeite
Lassie schreef:Orchidee schreef:Zo is het!Lassie schreef:Je hebt voetbal
en je hebt Oranjegekte.
Met het 1 is niets mis, maar met het ander heb ik wel moeite
precies... ook al is Oranje toch wel een hele mooie kleur![]()