Daar ga ik ook vanuit.Ad Anker schreef:O, dus de kans bestaat dat een meeting mij zachtmoediger maakt... Ik ben benieuwd.
RF-meeting in de Betuwe 26-9-2025
-
Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
Ik kissebis nietGeytenbeekje schreef:Dan heb je elkaar gezien. Misschien hierna minder gekissebis om niets.DDD schreef:Nee, waarom denk je dat?Geytenbeekje schreef:Ik ben benieuwd of jullie die komen ook anders naar elkaar gaan gedragen als je elkaar ontmoet hebt
Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
...laat ik maar niks zeggen.Geytenbeekje schreef:Jij kan dat ook niet, want jij bent al hartstikke zachtmoedighelma schreef:Ik niet.
Hallo organisatie. Willen jullie dat we nog wat mee nemen?Chrisje72 schreef:Mail is binnen, bedankt.
Moet ik nog wat meenemen? borrelnootjes ofzo
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Maanenschijn
Hallo gasten,Bertiel schreef:Hallo organisatie. Willen jullie dat we nog wat mee nemen?Chrisje72 schreef:Mail is binnen, bedankt.
Helma zorgt voor wat bij de koffie, wij zorgen voor de koffie en ander drinken, een kaasje/worstje etc. Als iemand nootjes / een flesje wijn of anders mee neemt is dat helemaal prima.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Fijne avond mensen!Maanenschijn schreef:Hallo gasten,Bertiel schreef:Hallo organisatie. Willen jullie dat we nog wat mee nemen?Chrisje72 schreef:Mail is binnen, bedankt.
Helma zorgt voor wat bij de koffie, wij zorgen voor de koffie en ander drinken, een kaasje/worstje etc. Als iemand nootjes / een flesje wijn of anders mee neemt is dat helemaal prima.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jouw improvisatie over psalm 66 a la Widor waar je het pas over had Maanenschijn. Gaan we die morgen nog horen?
-
- Verbannen
Zijn er mensen die morgenavond vrij zijn? Ik heb wel zin in een goede discussie zonder allerlei losse flodders tussendoor. 

-
Als het onderwerp interessant genoeg is, dan maak ik tijd vrijGerefGemeente-lid schreef:Zijn er mensen die morgenavond vrij zijn? Ik heb wel zin in een goede discussie zonder allerlei losse flodders tussendoor.

Ik denk dat jij er stiekem best bij zou willen zijn..GerefGemeente-lid schreef:Zijn er mensen die morgenavond vrij zijn? Ik heb wel zin in een goede discussie zonder allerlei losse flodders tussendoor.
Misschien loop je nu wel een gg-nieuwtje mis..
Ik neem een fles rode wijn mee. Zijn daar liefhebbers voor? Ik ben dat wel namelijk en ik word gereden.Maanenschijn schreef:Hallo gasten,Bertiel schreef:Hallo organisatie. Willen jullie dat we nog wat mee nemen?Chrisje72 schreef:Mail is binnen, bedankt.

Ik. Maar ik moet ook rijden...dus helaas ;-)
De appeltaart is klaar...ruikt heerlijk.
-
- Verbannen
Verzin maar alvast een onderwerp.MGG schreef:Als het onderwerp interessant genoeg is, dan maak ik tijd vrijGerefGemeente-lid schreef:Zijn er mensen die morgenavond vrij zijn? Ik heb wel zin in een goede discussie zonder allerlei losse flodders tussendoor.

- Maanenschijn
Nee, ik heb besloten mijn orgelbank beschikbaar te stellen aan hen die veeeel beter kunnen spelen dan ik. Ik tel er zo al 3Bourdon16 schreef:Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar jouw improvisatie over psalm 66 a la Widor waar je het pas over had Maanenschijn. Gaan we die morgen nog horen?

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ah... lekker....helma schreef:Ik. Maar ik moet ook rijden...dus helaas ;-)