Dat geloof ik!Oorspronkelijk gepost door Pied
"Men gaat dat als maatstaaf gebruiken! Je moet eerst snachts es snikkend en schreeuwend wakker gelegen hebben. Als je dat niet meegemaakt hebt, dan is jouw geloof voor hen geen stuiver waard. Dat soort dingen dus."
Stellig, erg stellig. Geloof ik niet.
Maar ik merk dat zelfs hier in de ger. gem. bij mijn ger. gemse vrienden... Ik ben het werkelijk waar bijna nooit met ze eens. En mijn geloof is dus idd. geen stuiver waard voor hen..
Ik zal je vertellen he!
Weet je wat mijn ex-vriendin eens zei?? De meeste mensen worden rond hun dertigste bekeerd!!! En zekerheid over je geloof?? Dat kun je hier niet hebben. Dat maken maar enkele mensen mee hier op aarde, dat ze het zeker mogen weten. Dat is echt heel bijzonder dat je dat weet. En weet je he?? Ik ben ongelofelijk blij en nog eens blij dat het nu UIT IS!! Nadat ik het anders ben gaan zien, is de verkering na een half jaar pas uit gegaan. 't Is waar en alleen maar om de kerk. Triest genoeg.
Ik heb zelf ook in die waan rondgelopen dat je eerst dit moest meemaken en dan dat. En dat je je niet kon bekeren. En ondertussen lekker luisteren naar de duivel... Want God moet je bekeren en maar hopen dat je uitverkoren ben.