De verjaardag van de aardse koning-DIA- schreef:....een teamleider bij een AH-filiaal....DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....
Ik zal maar geen foto of link of zo plaatsen, i.v.m. de privacy, die we hogelijk in ere wensen te houden...
Ik zoek een net pak
Re: Ik zoek een net pak
Nee, plaatselijk aankondiger van Bonus- en andere acties. (zie facebook)Piet Puk schreef:De verjaardag van de aardse koning-DIA- schreef:....een teamleider bij een AH-filiaal....DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....
Ik zal maar geen foto of link of zo plaatsen, i.v.m. de privacy, die we hogelijk in ere wensen te houden...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ach, hij zet die foto's zelf ook op feestboek, dus...-DIA- schreef:....een teamleider bij een AH-filiaal....DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....
https://www.facebook.com/albertheijnrij ... 360169140/
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zie partijpromotieHendrikus schreef:Ach, hij zet die foto's zelf ook op feestboek, dus...-DIA- schreef:....een teamleider bij een AH-filiaal....DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....
Ik vond het vooral "spetterend"Piet Puk schreef:Ik zie partijpromotieHendrikus schreef:Ach, hij zet die foto's zelf ook op feestboek, dus...-DIA- schreef:....een teamleider bij een AH-filiaal....DDD schreef: De feloranje zou best leuk zijn voor een....

Nou, ik draag nooit een pak naar de kerk, maar deze is in ieder geval netjes en vrolijk. Ik zou het wel stoer vinden als iemand zo feestelijk naar de kerk komt, in plaats van in een saai grijs pak of spijkerbroek.Jantje schreef:DDD schreef:(...) De feloranje zou best leuk zijn voor een puber naar de kerk. (...)Foei toch...
Tja, waarom is dit verplicht? Gewoontes, regels, etc...Mara schreef:Er zijn scholen (middelbare) waar je het verschil niet meer ziet tussen de docent en een leerling.Jantje schreef:Waarom is dat verplicht? Je zou bijna denken dat ze daar achterlopen, maar waarschijnlijk mag ik dat niet zeggen. Ik heb overigens wel een idee in welke richting ik het moet zoeken. Ze zijn in Zeeland niet zoveel te vinden, denk ik, al zullen ze er vast zijn.KNed schreef:Ik weet van een basisschool waar dit inderdaad verplicht is voor mannen, of in ieder geval was dat een jaar of 7 geleden nog zo.Wandelende schreef: Wat moet een leraar met een stropdas in school of voor de klas?
Sommige scholen lijken het wel verplicht te hebben gesteld.
Wel zonde voor die mannen, dat ze een hele dag met een das moeten lopen. Je zou het er benauwd van krijgen...
Jeans met gescheurde knieën en een kreukelig T shirt daarop.
Respect hoeft niet in kleding te zitten, maar je te kleden als een overjarige puber werkt niet echt mee.
Op het Wartburg waren destijds nog wel docenten die een (zwart) kostuum droegen. Maar dat waren wel mannen bij wie dat paste.
Toen hij op bezoek kwam in het ziekenhuis, dachten de verpleegkundigen dat het de dominee was.
Volgens mij dwing je verschil tussen leerling en leerkracht/docent niet af via een stropdas.
Ik heb vroeger op de middelbare school ook een docent gehad die elke dag een zwart pak droeg. Was een ambtsdrager. Dat paste inderdaad zeker bij hem, aardige en integere man was dat.
Maar het is toch niet normaal dat een ambtsdrager de hele week in een zwart pak loopt hoor. Dat komt wel voor, heb ik begrepen, maar dat is heel bijzonder. Maar het is toch nog minder opvallend dan een oranje pak.
De geluidsopnamen uit Rijssen moeten toch echt beter kunnen. Het idee is leuk, maar de uitvoering kan beter.
De geluidsopnamen uit Rijssen moeten toch echt beter kunnen. Het idee is leuk, maar de uitvoering kan beter.
Als ik het me goed herinner was zijn stropdas niet helemaal zwart
Maar ja, is dit "niet normaal"? Ikzelf denk dat het niet nodig is. Ik heb nooit met hem gesproken over waarom hij dat nodig vond.
Ik ken mensen die dagelijks zwarte kleding dragen. Niet omdat ze dat dat ooit vrijwillig zijn gaan doen (dat wilden ze namelijk helemaal niet) maar omdat ze de overtuiging hebben dat ze dat op een gegeven moment moesten. Ik vind het lastig om dat af te keuren.

Maar ja, is dit "niet normaal"? Ikzelf denk dat het niet nodig is. Ik heb nooit met hem gesproken over waarom hij dat nodig vond.
Ik ken mensen die dagelijks zwarte kleding dragen. Niet omdat ze dat dat ooit vrijwillig zijn gaan doen (dat wilden ze namelijk helemaal niet) maar omdat ze de overtuiging hebben dat ze dat op een gegeven moment moesten. Ik vind het lastig om dat af te keuren.
Re: RE: Re: Ik zoek een net pak
Is ook niets mis mee, mits ze niet denken er iets mee te zijn, of anderen afkeuren die andere kleding dragen.KNed schreef:Als ik het me goed herinner was zijn stropdas niet helemaal zwart![]()
Inderdaad. Ook heb ik GG-predikant weleens horen zeggen dat er niets mis is met gekleurde kleding want "God heeft niet voor niets de kleuren geschapen".
Een oranje pak is ook niet normaal. Maar dat is niet hetzelfde als dat je het afkeurt. Als iets niet normaal is, dan is het enigszins of tamelijk of erg uitzonderlijk.KNed schreef:Als ik het me goed herinner was zijn stropdas niet helemaal zwart![]()
-
- Verbannen
Ik was ooit eens bij een dienst over de Catechismusafdeling van het Heilig Avondmaal en die GG-dominee dwong de mensen bijna om in het zwart aan het Heilig Aondmaal te verschijnen. Want de kleuren die men nou droeg, dat kon echt niet...KNed schreef:Inderdaad. Ook heb ik GG-predikant weleens horen zeggen dat er niets mis is met gekleurde kleding want "God heeft niet voor niets de kleuren geschapen".
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
DDD schreef:Nou, ik draag nooit een pak naar de kerk, maar deze is in ieder geval netjes en vrolijk. Ik zou het wel stoer vinden als iemand zo feestelijk naar de kerk komt, in plaats van in een saai grijs pak of spijkerbroek.Jantje schreef:DDD schreef:(...) De feloranje zou best leuk zijn voor een puber naar de kerk. (...)Foei toch...

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Mensen maken voor zichzelf nou eenmaal zelf opgelegde wetten. Ik vind het lastig om dat goed te keuren.KNed schreef:Als ik het me goed herinner was zijn stropdas niet helemaal zwart![]()