Tiberius schreef:Eilander met zijn broer?Mara schreef:Het waren geen Polen, en evenmin goedkope domme krachten, het zijn mannen met een eigen bedrijf, die een Nederlands uurtarief hanteren.

Tiberius schreef:Eilander met zijn broer?Mara schreef:Het waren geen Polen, en evenmin goedkope domme krachten, het zijn mannen met een eigen bedrijf, die een Nederlands uurtarief hanteren.
Ja, wij zijn de laatste tijd ook soms slecht bereikbaar op de huistelefoon.-DIA- schreef:Balen is een raar woord... Maar ik vind het niet prettig dat ik niet telefonisch te bereiken ben en ook niet bellen kan.
Ik heb deze storingen vaker, sinds ik telefoon van Solcon heb... Het is wel lastig, want je weet zelf niet dat je niet te bereiken bent.
Je moet er, om zo te zeggen, toevallig achter komen.
Zijn er hier meer Solcon-klanten met deze problemen?
Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
Slechte service dan. Wij hebben onze Experiabox (modem van KPN) al 4 x kosteloos omgeruild in de afgelopen jaren, hoeft geen monteur aan te pas te komen.-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
installeren, dus daar komen nog de kosten van de IT-man overheen...
Plus de extra kosten van mobiel bellen.
Als het aan het modem ligt krijg je dan geen nieuw modem? (ik denk eerder dat het probleem echt niet het modem is...meestal zijn we alleen onbereikbaar voor medesolconbellers)-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
Was het zo gecompliceerd dat het 3 jaar geduurd heeft voordat je de rekening op de mat kreegMannetje schreef:Een brief van het CJIB. Was al zo'n drie jaar terug. (en dit is ook wel weer genoeg voor 3 jaar...)
Dat installeren is zeer eenvoudig. Als je de stappen van Solcon volgt die in de handleiding staan moet dat best lukken.-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
Ghege, nee, de vorige brief was drie jaar geleden, maar iets zegt mij dat jij dat allang had begrepen.Orchidee schreef:Was het zo gecompliceerd dat het 3 jaar geduurd heeft voordat je de rekening op de mat kreegMannetje schreef:Een brief van het CJIB. Was al zo'n drie jaar terug. (en dit is ook wel weer genoeg voor 3 jaar...)
Dag DIA, misschien over gaan op Kliksafe? Wij hadden alleen in de beginperiode problemen met bellen, maar de laatste 3 jaar werkt het echt perfect!-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
Inderdaad geen enkel probleem meer met kliksafe. Maar familie en kennissen die filternet/ solcon hebben wel...Hendrien schreef:Dag DIA, misschien over gaan op Kliksafe? Wij hadden alleen in de beginperiode problemen met bellen, maar de laatste 3 jaar werkt het echt perfect!-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
Sheba schreef:Inderdaad geen enkel probleem meer met kliksafe. Maar familie en kennissen die filternet/ solcon hebben wel...Hendrien schreef:Dag DIA, misschien over gaan op Kliksafe? Wij hadden alleen in de beginperiode problemen met bellen, maar de laatste 3 jaar werkt het echt perfect!-DIA- schreef:Ik heb de helpdesk gebeld, en ik zou een compleet nieuw modem moeten, nogal duur, en kan het zelf niethelma schreef:Oh wij hebben al jaren regelmatig solconproblemen.
Je went eraan
En toen we een keer een probleem hadden met een modem. Is hij gratis en voor niets vervangen... En inderdaad alleen een kwestie van wat stekkertjes met een beschrijving ondersteund met plaatjes, en anders willen ze je altijd helpen! Altijd snel antwoord...
En het filter van kliksafe is ook nog eens velen maken beter...![]()
Idd. altijd zeer goede en snelle hulp van de helpdesk van Kliksafe!
Dit is verder geen reclame hoor