erg leuk en nog Bijbels ook.....
(Ga naar de mieren....ziet haar wegen en wordt wijs)

Inderdaad. Vista maar gauw weer vergeten.Mister schreef:Ik vind Win7 prima werkbaar hoor!
good old windows xp is ook nog uitstekend werkbaarTiberius schreef:Inderdaad. Vista maar gauw weer vergeten.Mister schreef:Ik vind Win7 prima werkbaar hoor!
Ik heb er nog niet achter gezeten, dat zal ook nog wel even duren, want ik heb vanmorgen het frontje van de computerkast er af gestoten, daar moet een nieuwe voor komen, maar afwachten wat voor 'lieve duit' dat gaat kosten.Luther schreef:Gijs, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met Windows 7.Gijs83 schreef:-nieuwe PC met Windows 7
-Virusscanner voor 3 jaar
-MS Office 2007
-een muis(heb er nu 3 dus)
-speakerset
(Zit er alleen nu nog niet achter, want er moet ook nog voor re-integratiebureau gewerkt worden)
Luther schreef:Niet doen!jvdg schreef:Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Al is het alleen maar vanwege de waardering van je geschonken talenten.
Ach, ik was al even bang dat je dat niet zou hebben...henriët schreef:Luther schreef:Niet doen!jvdg schreef:Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Al is het alleen maar vanwege de waardering van je geschonken talenten.![]()
gelukkig heb ik zelf ook een mening..
Ik weet dat je geen boer bent: Dorsvloer!BJD schreef:Voornamelijk door de discussies op refoforum twee boeken
-Dorstvloer vol confetti van Franca Treur
-De overkant van de rivier van Jan Siebelink
Want?Luther schreef:Niet doen!jvdg schreef:Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Al is het alleen maar vanwege de waardering van je geschonken talenten.
Wat leuk!helma schreef:aanwinst in ons gezin (verjaardagskadootje GAB) een mierenaquarium
erg leuk en nog Bijbels ook.....
(Ga naar de mieren....ziet haar wegen en wordt wijs)
Sluit ik me helemaal bij aan. W7 bevalt mij uitstekend.Tiberius schreef:Inderdaad. Vista maar gauw weer vergeten.Mister schreef:Ik vind Win7 prima werkbaar hoor!