Het doel is dat de mensen eens een keer naar buiten kijken i.p.v. naar binnen.Luther schreef:Ik vroeg me net af: Wat is eigenlijk het doel van dit topic?

Maar ik ben het met je eens hoor, 't is een onzintopic.
Het doel is dat de mensen eens een keer naar buiten kijken i.p.v. naar binnen.Luther schreef:Ik vroeg me net af: Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Naar binnen kijken is inderdaad meestal niet zo vruchtbaar.jvdg schreef:Het doel is dat de mensen eens een keer naar buiten kijken i.p.v. naar binnen.Luther schreef:Ik vroeg me net af: Wat is eigenlijk het doel van dit topic?![]()
Kijk, mooi gezegd. Ik zie bijv. nu de sterren en moet aan Abraham denken.fluitje schreef:Doordat van Boven naar beneden gekeken wordt, kijken wij bij onszelf naar binnen en knielend heffen wij het hoofd omhoog om uiteindelijk naar buiten te kijken.
't is alles maar wat je er van maakt...jvdg schreef:Het doel is dat de mensen eens een keer naar buiten kijken i.p.v. naar binnen.Luther schreef:Ik vroeg me net af: Wat is eigenlijk het doel van dit topic?![]()
Ja, je hebt gelijk!Bert Mulder schreef:'t is alles maar wat je er van maakt...jvdg schreef:Het doel is dat de mensen eens een keer naar buiten kijken i.p.v. naar binnen.Luther schreef:Ik vroeg me net af: Wat is eigenlijk het doel van dit topic?![]()
ook de natuur, bijvoorbeeld, die je uit je raam zien kunt, is een prachtig boek ter glorie Gods...
fluitje schreef:En vergeet niet de verhalen van buurtwachter Gijs.
zoiets had ik gisteren ja.... maar dan met mijn zwarte polo-DIA- schreef:Een zilvergrijze Hyundai
Een dode Hyundai...
Mijn dierbare auto
Hij wilde niet starten vanmorgen
Mijn dierbare Hyundai
heeft mij
Voor het eest in zijn leven
in de kou laten staan
Daar staat hij
Met de met moeite ontdooide ramen
Maar dood
Morsdood...
Ach ik leef met jullie mee "gedeelde smart is ...."MarthaMartha schreef:zoiets had ik gisteren ja.... maar dan met mijn zwarte polo-DIA- schreef:Een zilvergrijze Hyundai
Een dode Hyundai...
Mijn dierbare auto
Mijn dierbare Hyundai
heeft mij
in de kou laten staan
Daar staat hij
Maar dood
Morsdood...
Oude-Waarheid schreef:Ach ik leef met jullie mee "gedeelde smart is ...."MarthaMartha schreef:zoiets had ik gisteren ja.... maar dan met mijn zwarte polo-DIA- schreef:Een zilvergrijze Hyundai
Een dode Hyundai...
Mijn dierbare auto
Mijn dierbare Hyundai
heeft mij
in de kou laten staan
Daar staat hij
Maar dood
Morsdood...