Waar denk je op dit moment aan? [2]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 00#p545500
alles gaat naar omstandigheden goed. De verzekeringspapieren van Nicole lijken in orde te zijn, zo dat ze vervoerd mag worden naar een ziekenhuis dichter bij huis.
alles gaat naar omstandigheden goed. De verzekeringspapieren van Nicole lijken in orde te zijn, zo dat ze vervoerd mag worden naar een ziekenhuis dichter bij huis.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
ah fijn!Bert Mulder schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 00#p545500
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
aan die beste man die hier braaf m'n tv-meubel kwam bezorgen, maar toch weer mét hetzeflde tv-meubel is vertrokken...5e x een meubel mét beschadigingen...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef:aan die beste man die hier braaf m'n tv-meubel kwam bezorgen, maar toch weer mét hetzeflde tv-meubel is vertrokken...5e x een meubel mét beschadigingen...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heb je dan 5 verschillende tv meubels gekregen met beschadigingen of heb je 5 keer dezelfde weer gekregen ?*girly* schreef:aan die beste man die hier braaf m'n tv-meubel kwam bezorgen, maar toch weer mét hetzeflde tv-meubel is vertrokken...5e x een meubel mét beschadigingen...

tsss... dat is echt niet normaal!*girly* schreef:aan die beste man die hier braaf m'n tv-meubel kwam bezorgen, maar toch weer mét hetzeflde tv-meubel is vertrokken...5e x een meubel mét beschadigingen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, ho stop! Het is niet elke keer dezelfde...
Ik heb nog steeds m'n eerste tv-meubel staan, die was beschadigd, nou zijn ze al 5x weer geweest met een ander tv-meubel, maar elke keer zit er schade aan de meubels.
Voor zover k weet zijn het niet dezelfde, want tis wisselend wat voor schade er aan zit, van barsten tot 'putjes' tot diepe krassen...
Ik heb nog steeds m'n eerste tv-meubel staan, die was beschadigd, nou zijn ze al 5x weer geweest met een ander tv-meubel, maar elke keer zit er schade aan de meubels.
Voor zover k weet zijn het niet dezelfde, want tis wisselend wat voor schade er aan zit, van barsten tot 'putjes' tot diepe krassen...
Wat een weertje t is, t lijkt wel herfst!
Zou het komen door het feit dat het een tv-meubel is, misschien?*girly* schreef:Nee, ho stop! Het is niet elke keer dezelfde...

Je zou 't haast denken he! Want bij ons staat er namelijk wel een tv op! En word 'ie dus niet (helemaal) voor andere doeleinden gebruiktMister schreef:Zou het komen door het feit dat het een tv-meubel is, misschien?*girly* schreef:Nee, ho stop! Het is niet elke keer dezelfde...
(al is die tv dan op de computer aan gesloten ipv op de kabel)
we zijn gewoon leuke uitjes aan t verzinnen en hebben nu al voorpret:)
burgers zoo lijkt ons erg leuk, en t openluchtmuseum.. blijft er altijd in! (lovely place)...
burgers zoo lijkt ons erg leuk, en t openluchtmuseum.. blijft er altijd in! (lovely place)...
Ah...dat verhaal wil ik nog een keer onder het genot van een glas wijn horen!henriët schreef:we zijn gewoon leuke uitjes aan t verzinnen en hebben nu al voorpret:)

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Ah...dat verhaal wil ik nog een keer onder het genot van een glas wijn horen!henriët schreef:we zijn gewoon leuke uitjes aan t verzinnen en hebben nu al voorpret:)
Als ik me nog goed herinner heeft ze hier al eens iets van losgelaten bij een foto van Hendrikus (van een molen in het openluchtmuseum)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nou, wie weet na twee glaasjes rose;)vlinder schreef:Ah...dat verhaal wil ik nog een keer onder het genot van een glas wijn horen!henriët schreef:we zijn gewoon leuke uitjes aan t verzinnen en hebben nu al voorpret:)
-
Ik ben benieuwd of zita nog belangstelling heeft voor die fiets, anders gaat ie op marktplaats ofzo... of zoek ik een andere liefhebber...MarthaMartha schreef:je mag mijn fiets wel hebben voor een prikkie (nog even met demo overleggen) is een peugot, maar kan ik met kind niet op fietsen, is een heerlijke fiets... zoiets ongeveer, alleen donkerblauw met bruinZita schreef:De prijzen zijn ook niet zo gelijk. En aangezien fietsen weleens onbedoeld van eigenaar wisselen, en deze fiets zich regelmatig in de buurt van een station zal begeven, waar dat risico nog groter is, wilde ik een fiets die niet al te schreeuwend duur is, maar die ook niet de kwaliteit van een supermarktfiets heeft.Cantate schreef:Niet gelijk aan die van een Gazelle...Zita schreef:Aan fietsen. Hoe zou de kwaliteit van Union of Sparta zijn?
(Uh sorry, ik zit op Demo's account zie ik, maar goed.... dan lees ik het toch wel....)
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above