theorie heb ik ook 3x over gedaan.Lassie schreef:ik ook maar dat was voor de theorie (praktijk was gelijk raak).
Wat doen we vandaag ? [6]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
theorie in 1x (en ik werd nog uitgefoeterd ook door mijn rijschoolhouder dat ik 1 fout had), praktijk in 2x.JolandaOudshoorn schreef:theorie heb ik ook 3x over gedaan.Lassie schreef:ik ook maar dat was voor de theorie (praktijk was gelijk raak).
Het schijnt zo te zijn dat minder intelligente mensen vaak bij de eerste maal slagen.
Maar of dit wetenschappelijk onderbouwd is, weet ik niet.
Ik slaagde wel bij de eerste keer.
-
Bernadientje
Aha, dus hoe langer je er over doet, hoe intelligenter je bent.... Nu snap ik waarom ik dat papiertje pas na de ...x haaldejvdg schreef:Het schijnt zo te zijn dat minder intelligente mensen vaak bij de eerste maal slagen.
Dat weet ik ook niet...jvdg schreef:Het schijnt zo te zijn dat minder intelligente mensen vaak bij de eerste maal slagen.
Tja, het is bij mij ook al weer een paar jaar geleden. Toen was ik natuurlijk ook nog niet zo intelligent als ik nu ben....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Stijgende lijn, dat kan natuurlijk best.Ichtus schreef:Tja, het is bij mij ook al weer een paar jaar geleden. Toen was ik natuurlijk ook nog niet zo intelligent als ik nu ben....
Ik slaagde voor de personenauto ook de eerste keer. Maar later voor de vrachtwagen pas de tweede keer.
Jaja, ik heb een vrachtwagenrijbewijs, believe it or not....
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Stijgende lijn, dat kan natuurlijk best.Ichtus schreef:Tja, het is bij mij ook al weer een paar jaar geleden. Toen was ik natuurlijk ook nog niet zo intelligent als ik nu ben....
Ik slaagde voor de personenauto ook de eerste keer. Maar later voor de vrachtwagen pas de tweede keer.
Jaja, ik heb een vrachtwagenrijbewijs, believe it or not....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Jarennnnnnnnnnn terug deed ik er 3 keer overIchtus schreef:Dat weet ik ook niet...jvdg schreef:Het schijnt zo te zijn dat minder intelligente mensen vaak bij de eerste maal slagen.
Tja, het is bij mij ook al weer een paar jaar geleden. Toen was ik natuurlijk ook nog niet zo intelligent als ik nu ben....
vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8
ik heb besloten in dit geval ook maar eens een legging aan te doen. Sssssssttttttt...........
ik heb besloten in dit geval ook maar eens een legging aan te doen. Sssssssttttttt...........
o o, hellend vlak, laat de dominee van Gijs het niet horenhelma schreef:vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8
~~Soli Deo Gloria~~
kun je nog beter een gymbroek aan doen...helma schreef:vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8
Vandaag een vrije dag genomen.
Omdat mijn vrouw ziek op bed ligt besloten om wat huishoudelijke taken even uit te proberen.
Niet té goed doen natuurlijk anders wordt er misbruik van gemaakt.
Het strijkwerk bewaar ik voor vanmiddag. Dan nuttige met aangename verenigen.
Gelijk weer voetbal kijken.
Maar vanavond schijnt hier een of andere party te zijn, geen idee waarvan.
Ik zorg dat ik weg ben en lekker het water weer op.
Omdat mijn vrouw ziek op bed ligt besloten om wat huishoudelijke taken even uit te proberen.
Het strijkwerk bewaar ik voor vanmiddag. Dan nuttige met aangename verenigen.
Gelijk weer voetbal kijken.
Maar vanavond schijnt hier een of andere party te zijn, geen idee waarvan.
Ik zorg dat ik weg ben en lekker het water weer op.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Vandaag een vrije dag genomen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
thuis zitten en me vooral rustig houden....
proberen te fietsen (en eventueel de post te lopen)
proberen te fietsen (en eventueel de post te lopen)
Nee, inderdaad...wat moet ik nu van je denken Helma? Afvallig geworden???Hendrikus schreef:o o, hellend vlak, laat de dominee van Gijs het niet horenhelma schreef:vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8