Niets beters te doen?Hendrikus schreef:Vergaderen... er wordt was afvergaderd in dit land. Deze week sowieso 7 vergaderingen
Wat doen we vandaag? [4]
- Johann Gottfried Walther
Re: Wat doen we vandaag? [4]
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
mn rf pauze is weer om
ga gauw nog wat doen, gelukkig hebben we tussen de middag al warm gegeten, dat vind ik altijd zo n heerlijk rustig idee.
zometeen hebben we een cursus
vanavond poosje voorbereiden en vroeg naar bed
ga gauw nog wat doen, gelukkig hebben we tussen de middag al warm gegeten, dat vind ik altijd zo n heerlijk rustig idee.
zometeen hebben we een cursus
vanavond poosje voorbereiden en vroeg naar bed
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed
Lukt je toch niet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
ssst .
ik zou niet weeeeten waarom niet?
enne, ga aan je werk joh
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De leerlingen zitten achter de PC's en ik krijg momenteel even geen vragen....henriët schreef:nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
ssst .
enne, ga aan je werk joh
Bovendien gaat nu de bel.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
oh zit je in het onderwijsLuther schreef:De leerlingen zitten achter de PC's en ik krijg momenteel even geen vragen....henriët schreef:nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
ssst .
enne, ga aan je werk joh
Bovendien gaat nu de bel.
leuk joh
maar maak dat je bij je llng bent en niet op rf..
Ja, ik zit in het onderwijs. Lln zitten aan een opdracht te werken en hebben ff niets te vragen. Ik heb verder even niets te doen, vandaar...henriët schreef: oh zit je in het onderwijs![]()
leuk joh
maar maak dat je bij je llng bent en niet op rf..
Deze groep lln wil alles alleen doen...
Nu ben ik vrij.
- madelief1983
nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Madelief, wat zullen we eens zeggen zodat je ook de zon ziet schijnen?madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Ik zal eens wat leuke smeylies voor je neerplanten:
madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Luther schreef:Madelief, wat zullen we eens zeggen zodat je ook de zon ziet schijnen?madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Ik zal eens wat leuke smeylies voor je neerplanten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zal ook even mee doen.........
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- madelief1983
Maar ik geloof dat ik vandaag niet kan lachen!
Je bent Chatmoderator geworden. Vrolijk toch??madelief1983 schreef:Heel lief van jullie.
- MarthaMartha
werken
vroeg naar bed
vroeg naar bed
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- madelief1983
mwoahLuther schreef:Je bent Chatmoderator geworden. Vrolijk toch??madelief1983 schreef:Heel lief van jullie.