...dat durf ik niet....Marnix schreef: @Henriet: Je kan ook buiten slapen, gewoon een tentje opzetten. Weet dat ik dat als kind wel eens deed, matras in de achtertuin.... of in een tentje buiten slapen

...dat durf ik niet....Marnix schreef: @Henriet: Je kan ook buiten slapen, gewoon een tentje opzetten. Weet dat ik dat als kind wel eens deed, matras in de achtertuin.... of in een tentje buiten slapen
Kamperen is niks voor mij. Overigens wel een weekje in een tent geslapen. Ben je wel meer in de buitenlucht volgens mij ook gezonder.Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
kamperen zonder tent is veel prettiger. Gewoon je matje uitrollen en slapen.Gijs83 schreef:Kamperen is niks voor mij. Overigens wel een weekje in een tent geslapen. Ben je wel meer in de buitenlucht volgens mij ook gezonder.Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
Kamperen vind ik superleuk ( wel in een caravan;))Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
Ja, maar je bent niet alleen hoor....!henriët schreef:Kamperen vind ik superleuk ( wel in een caravan;))Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
maar in mn tuin in een tentje, nee, dat vind ik griebel eng, op een kampeerterrein zijn er ook anderen zeg maar.
En de teken....oesterschelpje schreef:Ja, maar je bent niet alleen hoor....!henriët schreef:Kamperen vind ik superleuk ( wel in een caravan;))Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
maar in mn tuin in een tentje, nee, dat vind ik griebel eng, op een kampeerterrein zijn er ook anderen zeg maar.Denk eens aan de miertjes, egeltjes, muisjes, enz....
Hmm, heerlijk. Wij deden het vroeger ook niet, maar ik heb het sinds ik Joanne ken echt ontdekt. Heerlijk, alles in de buitenlucht doen.Gijs83 schreef:Kamperen is niks voor mij. Overigens wel een weekje in een tent geslapen. Ben je wel meer in de buitenlucht volgens mij ook gezonder.Marnix schreef:Waarom niet? Nooit gekampeerd?Lekker hoor
Hendrikus schreef:Tsja, in Engeland zitten ze enorm in hun maag met het feit dat uitgerekend vrijdag regen wordt verwacht.
't Is ook niet gauw goed...
Vandaag 22 graden hier, morgen 25 graden.Mister schreef:In Israel is het tussen de 25 en 35 graden, afhankelijk waar je nu bent.
Morgen gelukkig in NL ook warm, anders is de overgang wel erg groot