Gezongen..fluitje schreef: Gezongen of gespeeld, Droelie?

Gezongen..fluitje schreef: Gezongen of gespeeld, Droelie?
Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'
\Zacheüs schreef:Twee donkerbruine, leren eetkamerstoelen met armleuningen.
Zomaar gekregen omdat een kennis van een kennis z'n restaurant ging herinrichten.
Ben zó blij ermee!
Ik snap dat zoldergedoe niet.*girly* schreef:Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'
klinkt niet goed! sterkte!JolandaOudshoorn schreef:een heftige avond![]()
Er zijn in Rotterdam hele wijken waar alleen nog maar kleurlingen en eenzame bejaarden wonen. Heb me er ook wel eens over verbaasd.Orchidee schreef: Vraagt m'n jongste dochter: Wonen hier echt alleen maar buitenlandse mensen mam?
Ik: hoezo?
Nou in de winkel liepen alleen maar gekleurde mensen, en het personeel was ook allemaal bruin, tja wat moet je dan zeggen...
![]()
![]()
Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast
Liedjes zingen onder begeleiding van piano en gitaar (en de bas).Bonny schreef:Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast![]()
![]()
wim schreef:Liedjes zingen onder begeleiding van piano en gitaar (en de bas).Bonny schreef:Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast![]()
![]()
Das heel simpel: We hebben een tv in de woonkamer én 1 in de logeerkamer!jvdg schreef:Ik snap dat zoldergedoe niet.*girly* schreef:Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'