Ander schreef:Precies, en dan een keer een spreker, liefst uit een ander land. En, op de langere duur af en toe een weekendje. Hebben we op het forum ook weer stof tot heel veel discussie! Doen! Ik wil wel meedenken.henriët schreef:ai.. een voorzet geven vind ik wel erg moeilijk...
we zouden een meeting kunnen plannen met een bijbelstudie ofzo....
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
~~Soli Deo Gloria~~
geef maar een voorzetAnder schreef:Precies, en dan een keer een spreker, liefst uit een ander land. En, op de langere duur af en toe een weekendje. Hebben we op het forum ook weer stof tot heel veel discussie! Doen! Ik wil wel meedenken.henriët schreef:ai.. een voorzet geven vind ik wel erg moeilijk...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Croissants, bolletjes en 2 broden bakken en verder zijn we nog met het hert bezig!!

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ.  Rev. Martin E Marty
vanochtend huishouden
boodschappen doen
vanmiddag komt de kapper (die komt een proefkapsel doen)
voor de rest gewoon rustig aan doen misschien nog aan de slaapkamer verder gaan.

boodschappen doen
vanmiddag komt de kapper (die komt een proefkapsel doen)
voor de rest gewoon rustig aan doen misschien nog aan de slaapkamer verder gaan.
- JolandaOudshoorn

straks bidden voor school. Dan het huishouden, overeten, verjaardag en vanavond weer op tijd naar bed.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
wat is dát Jolanda....."overeten"????JolandaOudshoorn schreef:........................., overeten,
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn

ander woord voor overblijven, oftewel, eten op school tussen de middag. Ik ben af en toe ook overblijfmoeder.Rens schreef:wat is dát Jolanda....."overeten"????JolandaOudshoorn schreef:........................., overeten,
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ander schreef:Precies, en dan een keer een spreker, liefst uit een ander land. En, op de langere duur af en toe een weekendje. Hebben we op het forum ook weer stof tot heel veel discussie! Doen! Ik wil wel meedenken.henriët schreef:ai.. een voorzet geven vind ik wel erg moeilijk...
Ik vind je postings vaak ergerniswekkend, maar je hebt wel gave humor
Vanmiddag héél voorzichtig weer, angstig na het hachelijke avontuur van zaterdagavond, beginnen met rijden op de leen-scootmobiel die straks gebracht wordt.

Moderatorbericht:
Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?freek schreef:
Ik vind je postings vaak ergerniswekkend,
Dank u.freek schreef:maar je hebt wel gave humor
nou inderdaad,dat kwam ook in mij op..Ander schreef:Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?freek schreef:
Dank u.freek schreef:maar je hebt wel gave humor
ergerniswekkend..., dat is niet zomaar iets...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Of ik heb soms lange tenen.Ander schreef:Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?freek schreef:
kijk even naar je schoenen.. misschien zitten er gaatjes??freek schreef:Of ik heb soms lange tenen.Ander schreef:Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?freek schreef:
Nee, ik draag teenslippers.henriët schreef:kijk even naar je schoenen.. misschien zitten er gaatjes??freek schreef:Of ik heb soms lange tenen.Ander schreef:Dat is nogal wat. Je kunt het oneens zijn met elkaar, maar ergeniswekkend... Voorbeeld?
de kapper is net weg en zit hier met behoorlijke krullen in m'n haar