de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Zit voor het raam in Belgie. (4) Reeds bekende letters: [.]U[.]K

de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Ik dacht meer aan een TURK. Een HULK zie je niet zo veel meer de laatste tijd. Maar aan TURKen geen gebrek. Dat zal voor België ook wel gelden.Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
aha.... Luikwim schreef:Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Niet te eten!wim schreef:Lekker, Liegsche wafels.Marco schreef:Dat Liege gij!Hendrikus schreef:de HULK natuurlijk, die zit in België heel vaak voor het raam te koekeloerenrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Oei, dat klinkt bekend. Meestal niet echt een leuke aanwinstLassie schreef:een brief van het CJIB...
Gezien de smiley denk ik dat het CJIB een ten onrechte opgelegde boete heeft teruggedraaid.Bernadientje schreef:Oei, dat klinkt bekend. Meestal niet echt een leuke aanwinstLassie schreef:een brief van het CJIB...
Waarschijnlijk kan Jean zijn computer nu niet meer vinden?henriët schreef:een studeerkamer die heringericht is
Of al z'n boeken staan op marktplaats...fluitje schreef:Waarschijnlijk kan Jean zijn computer nu niet meer vinden?henriët schreef:een studeerkamer die heringericht is