Bevalt 'ie een beetje?Zita schreef:
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Groot Nieuws Radio
ja, 'k vind 'm wel mooi. Verbazingwekkend zuiver. Soms mis ik (vooral in de tweede helft) een beetje pit, maar dat ligt meer aan de muziek dan aan de uitvoerenden, denk ik. En aan mijn stemming. Wat kwalijker is: de cd is gewoon veel te kort. Wat is nou een half uur?wim schreef:Bevalt 'ie een beetje?Zita schreef:
classic fm
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De cd is inderdaad te kort. Maar daar is de prijs ook naar. Het was netter geweest wanneer de tijdsduur op de cd stond vermeld.Zita schreef:ja, 'k vind 'm wel mooi. Verbazingwekkend zuiver. Soms mis ik (vooral in de tweede helft) een beetje pit, maar dat ligt meer aan de muziek dan aan de uitvoerenden, denk ik. En aan mijn stemming. Wat kwalijker is: de cd is gewoon veel te kort. Wat is nou een half uur?wim schreef:Bevalt 'ie een beetje?Zita schreef:
"Die Nacht" van Schubert vind ik persoonlijk erg goed gezongen.
je kent het spreekwoord: niet het vele is goed, maar het goede is veelZita schreef:ja, 'k vind 'm wel mooi. Verbazingwekkend zuiver. Soms mis ik (vooral in de tweede helft) een beetje pit, maar dat ligt meer aan de muziek dan aan de uitvoerenden, denk ik. En aan mijn stemming. Wat kwalijker is: de cd is gewoon veel te kort. Wat is nou een half uur?wim schreef:Bevalt 'ie een beetje?Zita schreef:
~~Soli Deo Gloria~~
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GOrP-nwt5qc&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GOrP-nwt5qc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
de Heer is mijn Herder via RO
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
ik bedoelde gewoon: het smaakt naar meer.Hendrikus schreef:je kent het spreekwoord: niet het vele is goed, maar het goede is veelZita schreef:ja, 'k vind 'm wel mooi. Verbazingwekkend zuiver. Soms mis ik (vooral in de tweede helft) een beetje pit, maar dat ligt meer aan de muziek dan aan de uitvoerenden, denk ik. En aan mijn stemming. Wat kwalijker is: de cd is gewoon veel te kort. Wat is nou een half uur?wim schreef:Bevalt 'ie een beetje?Zita schreef:

tuurlijk, je wilde een cd maar je kreeg eigenlijk een lp, qua speelduurZita schreef:ik bedoelde gewoon: het smaakt naar meer.

~~Soli Deo Gloria~~
ga de ro maar weer s aanzwengelen..
moet wel zeggen dat ik die stemmen een beetje zattig word
hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..
moet wel zeggen dat ik die stemmen een beetje zattig word
hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tsja, soms kunnen die Zeeuwen het treffend typerenhenriët schreef:hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:tsja, soms kunnen die Zeeuwen het treffend typerenhenriët schreef:hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..

Dat verklaart ook de 'lelijke' woorden die in 'Confetti' worden gebruikt. De reformatorische Zeeuwen (Flakkeeërs ook) zijn ietwat grover in de smoel dan de gemiddelde refo elders in het land.henriët schreef:Hendrikus schreef:tsja, soms kunnen die Zeeuwen het treffend typerenhenriët schreef:hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Dat verklaart ook de 'lelijke' woorden die in 'Confetti' worden gebruikt. De reformatorische Zeeuwen (Flakkeeërs ook) zijn ietwat grover in de smoel dan de gemiddelde refo elders in het land.henriët schreef:Hendrikus schreef:tsja, soms kunnen die Zeeuwen het treffend typerenhenriët schreef:hier in Zeeland zeggen ze dan, ze praten zo zeikig..