Oh, maar hij laat wel meer wat liggen hoor..jvdg schreef:Maar mijn vraag over jouw avatar heb je nog niet beantwoord.fluitje schreef:Een opgeruimde PB-box.
Die pinquin weet je wel....
trouwens.. wie niet;)
Oh, maar hij laat wel meer wat liggen hoor..jvdg schreef:Maar mijn vraag over jouw avatar heb je nog niet beantwoord.fluitje schreef:Een opgeruimde PB-box.
Die pinquin weet je wel....
Ach ja als het voor een half jaarlijkse controle gaat valt het toch wel meeMarthaMartha schreef:afspraak bij de tandarts.... al vind ik het geen positieve aanwinst.
toen ik hem belde zei hij: "jaja... wat is er gebeurd dan?"Oude-Waarheid schreef:Ach ja als het voor een half jaarlijkse controle gaat valt het toch wel meeMarthaMartha schreef:afspraak bij de tandarts.... al vind ik het geen positieve aanwinst.![]()
Heb mijn afspraak voor 15 februari kunnen verzetten omdat ik dan voor een weekeind
naar zeeland wil
Daar kun je een heel verhaal bij verzinnen, over reizen, springen, banenschillen, overleven, EHBO, maskers... Spannend!Lassie schreef:bezemsteel
2 rollen inpakpapier
2 setjes wenskaarten
2 landkaarten (frankrijk en duitsland)
stofmaskers
sfeerlichtjes
balpennen
gezichtmaskertjes
EHBO travel kit
overlevings/sport/nooddeken
springvorm
tros bananen
croissants
harde bolletjes
?Hendrikus schreef:Daar kun je een heel verhaal bij verzinnen, over reizen, springen, banenschillen, overleven, EHBO, maskers... Spannend!Lassie schreef:bezemsteel
2 rollen inpakpapier
2 setjes wenskaarten
2 landkaarten (frankrijk en duitsland)
stofmaskers
sfeerlichtjes
balpennen
gezichtmaskertjes
EHBO travel kit
overlevings/sport/nooddeken
springvorm
tros bananen
croissants
harde bolletjes
LUIKrefo schreef:Opgelost cryptogram in de Elsevier. De laatste oplossing schoot me net te binnen.
Zit voor het raam in Belgie. (4) Reeds bekende letters: [.]U[.]K
Geweest...MarthaMartha schreef:jarig?Droelie schreef:Geld
2 plantjes
een sanadootje (dagarrangement van Sanadome![]()
)
boekenbon
boek
DA bon
2 rieten harten aan een lint
Cakeblik
Taartvorm
Litermaat
Zo... Dat was het zo ongeveer wel