Alsof ik bij Stef Meeder in de winkel sta.

Het klinkt in ieder geval wel opgewekt gereformeerd.
Alsof ik bij Stef Meeder in de winkel sta.
Ik moest even Googlen wie Stef Meeder wasMara schreef:Alsof ik bij Stef Meeder in de winkel sta.![]()
Het klinkt in ieder geval wel opgewekt gereformeerd.
En toch is dat de vraag of het terecht is. De Tempelmuziek moet toch ook heel vrolijk geweest zijn.TSD schreef:Knap is het wel ja
En een brede glimlach ontlokt het ook wel. Het zou de organist hier, bij dergelijk spel, wel op een stevige vermaning komen te staan, en dat vind ik dan ook weer terecht.
Die zijn er al.Job schreef:Recent gelezen en volgens mij nog nergens hier op het forum langs zien komen: Ds. W. Karels gaat komend jaar met emeritaat. Bron: de kerkbode van zijn gemeente (Hardinxveld Giessendam). Ik heb niet geteld, maar er zijn volgens mij heel wat predikanten van of zelfs boven zijn leeftijd in het predikantenkorps. Er zullen komende jaren best wat vacatures gaan komen.
Scherp. "Bij" gaan komen moet het zijn. Maar dat begreep je wel.Zeeuw schreef:Die zijn er al.Job schreef:Recent gelezen en volgens mij nog nergens hier op het forum langs zien komen: Ds. W. Karels gaat komend jaar met emeritaat. Bron: de kerkbode van zijn gemeente (Hardinxveld Giessendam). Ik heb niet geteld, maar er zijn volgens mij heel wat predikanten van of zelfs boven zijn leeftijd in het predikantenkorps. Er zullen komende jaren best wat vacatures gaan komen.
Zeker. Het probleem wordt alleen groter helaas.Job schreef:Scherp. "Bij" gaan komen moet het zijn. Maar dat begreep je wel.Zeeuw schreef:Die zijn er al.Job schreef:Recent gelezen en volgens mij nog nergens hier op het forum langs zien komen: Ds. W. Karels gaat komend jaar met emeritaat. Bron: de kerkbode van zijn gemeente (Hardinxveld Giessendam). Ik heb niet geteld, maar er zijn volgens mij heel wat predikanten van of zelfs boven zijn leeftijd in het predikantenkorps. Er zullen komende jaren best wat vacatures gaan komen.
Het is gewoon "Hit the road, Jack"Mistig schreef:Bij ons wordt best veel getolereerd qua orgelmuziek, maar dit kan denk ik ook wel op een standje rekenen.
Ondanks vind ik het leuk klinken. En het is ook kunstig. Eens met @Bezorgd, denk maar eens aan die dansende Joden op het tempelplein. Daar moet ik altijd om grinniken, maar is dat terecht?
Toch even een snelle blik geworpen op GerGeminfo.Zeeuw schreef:Zeker. Het probleem wordt alleen groter helaas.Job schreef:Scherp. "Bij" gaan komen moet het zijn. Maar dat begreep je wel.Zeeuw schreef:Die zijn er al.Job schreef:Recent gelezen en volgens mij nog nergens hier op het forum langs zien komen: Ds. W. Karels gaat komend jaar met emeritaat. Bron: de kerkbode van zijn gemeente (Hardinxveld Giessendam). Ik heb niet geteld, maar er zijn volgens mij heel wat predikanten van of zelfs boven zijn leeftijd in het predikantenkorps. Er zullen komende jaren best wat vacatures gaan komen.
Maar ds Clements is een maand ouder dan ds Visscher.GerefGemeente-lid schreef:Ds. Hogchem is 65 en ds. Clements 66. Dus dat duurt nog wel een jaar of 5.
Anders vallen ds. G. Heijkamp en ds. W. Harinck er ook onder.