- nu straks even misschien buiten zitten... Of, gitaar spelen, en zingen...
daarna nog even mischien naar 't dorp racen, om een paar slippers halen. Die zijn toch wel handig.
Dat is geen Zeeland.fluitje schreef:We rijden via Antwerpen dus we slaan het grootste gedeelte over.henriët schreef:eindelijk kun je ook eens echt gaan genietenfluitje schreef:Straks even naar de zomermarkt van onze gemeente.
Heb twee gerookte zalmzijden besteld en die even halen.
Daarna naar mijn oudste zoon die zijn verjaardag vandaag viert. Daar laten we de eerste zalm achter.
Vanmiddag naar Zeeuws Vlaanderen voor de verjaardag van mijn as schoondochter.
Waarschijnlijk in loop van middag met haar vader een stukje toeren door zeeuwse land op een oude Zundapp.
Vanavond laat weer thuis.
Ach ja, ik hoop dat het nu afgerond is en dat je aan't genieten bent van het Zeeuwse land...albion schreef:Ik ga maar eens even achterstallig werk nakijken (niet zoveel zin in).
Ik ben eerst de strijk gaan doen en om af te koelen hebben we maar eerst genoten van het Zeewse land en nu zit ik moed te vergaren om te beginnen aan dat achterstallig werk....Katharina van Bora schreef:Ach ja, ik hoop dat het nu afgerond is en dat je aan't genieten bent van het Zeeuwse land...albion schreef:Ik ga maar eens even achterstallig werk nakijken (niet zoveel zin in).
Mijn man is nu nog zijn achterstallig werk aan't nakijken...
Misschien een schrale troost voor nu..., maar nog een paar weekjes, en dan kan je hoop ik lekker bijkomen en uitrustenalbion schreef:Ik ben eerst de strijk gaan doen en om af te koelen hebben we maar eerst genoten van het Zeewse land en nu zit ik moed te vergaren om te beginnen aan dat achterstallig werk....Katharina van Bora schreef:Ach ja, ik hoop dat het nu afgerond is en dat je aan't genieten bent van het Zeeuwse land...albion schreef:Ik ga maar eens even achterstallig werk nakijken (niet zoveel zin in).
Mijn man is nu nog zijn achterstallig werk aan't nakijken...![]()
dinsdag moeten de cijfers ingeleverd zijn....
Orchidee schreef:Misschien een schrale troost voor nu..., maar nog een paar weekjes, en dan kan je hoop ik lekker bijkomen en uitrustenalbion schreef:Ik ben eerst de strijk gaan doen en om af te koelen hebben we maar eerst genoten van het Zeewse land en nu zit ik moed te vergaren om te beginnen aan dat achterstallig werk....Katharina van Bora schreef:Ach ja, ik hoop dat het nu afgerond is en dat je aan't genieten bent van het Zeeuwse land...albion schreef:Ik ga maar eens even achterstallig werk nakijken (niet zoveel zin in).
Mijn man is nu nog zijn achterstallig werk aan't nakijken...![]()
dinsdag moeten de cijfers ingeleverd zijn....
albion schreef:Orchidee schreef: Misschien een schrale troost voor nu..., maar nog een paar weekjes, en dan kan je hoop ik lekker bijkomen en uitrusten
...en dat is hard nodig. Maar ik heb voor volgend jaar wel BAPO aangevraagd (en gekregen)
helma schreef:drukke dag vandaag, maar bijzonder slecht geslapen en megalast van mijn rug![]()
dus ik denk dat ik verschillende dingen ga schrappen zodat alleen de echt-perse-nodige dingen overblijven
zo maar eerst zwemmen....
Lassie schreef:werken