Maar goed ik ben behoorlijk gevoelig voor eten. Maar ben blij dat ik weer opgeknapt ben.

oh nooowim schreef:Pijn in m'n rug (spit ofzo).
Ik bedoelde eigenlijk een vieze vaatdoek bij de turk.Lassie schreef:ach ik ben al aardig aan het opknappen. Een vieze vaatdoek? dat komt bij ons niet voor (gebruiken per dag 2 schone vaatdoeken).
Maar goed ik ben behoorlijk gevoelig voor eten. Maar ben blij dat ik weer opgeknapt ben.
jarig?Droelie schreef:Geld
2 plantjes
een sanadootje (dagarrangement van Sanadome![]()
)
boekenbon
boek
DA bon
2 rieten harten aan een lint
Cakeblik
Taartvorm
Litermaat
Zo... Dat was het zo ongeveer wel
olifantenkus?JolandaOudshoorn schreef:2 CD's
blouse
tuniek
houten geurhart
chocola
receptenboek voor chocola (ik heb iets met recepten, volgens mij ben ik receptenverzamelaar)
ondergoed
2 tekeningen
olifantenkus
nieuwe senseo
en dan moet ik mijn veraardag voor familie en vrienden nog vieren....
Ja, een schattig uitgeknipt olifantje op een stokje, versierd met vingerverf en daarop een de tekst: dikke oifantenkus van ThirzaMarthaMartha schreef:olifantenkus?JolandaOudshoorn schreef:2 CD's
blouse
tuniek
houten geurhart
chocola
receptenboek voor chocola (ik heb iets met recepten, volgens mij ben ik receptenverzamelaar)
ondergoed
2 tekeningen
olifantenkus
nieuwe senseo
super!!!JolandaOudshoorn schreef:Ja, een schattig uitgeknipt olifantje op een stokje, versierd met vingerverf en daarop een de tekst: dikke oifantenkus van ThirzaMarthaMartha schreef:olifantenkus?JolandaOudshoorn schreef:2 CD's
blouse
tuniek
houten geurhart
chocola
ondergoed
2 tekeningen
olifantenkus
nieuwe senseo
Maar mijn vraag over jouw avatar heb je nog niet beantwoord.fluitje schreef:Een opgeruimde PB-box.