Was het weer lekker in het zwembadLassie schreef:het zwembad dat vol stroomt met water..

Was het weer lekker in het zwembadLassie schreef:het zwembad dat vol stroomt met water..
Heerlijk.Gijs83 schreef:Was het weer lekker in het zwembadLassie schreef:het zwembad dat vol stroomt met water..
heerlijk, ik hoop dat er hier ook een buitje komt.refo schreef:Regen !!??
MarthaMartha schreef:een slapende man in de wachtkamer
Hij is weer wakker...henriët schreef:MarthaMartha schreef:een slapende man in de wachtkamer![]()
gewoon een ieselijke gil gevenMarthaMartha schreef:Hij is weer wakker...henriët schreef:MarthaMartha schreef:een slapende man in de wachtkamer![]()
(zat me net voor te stellen hoe je dat dan doet als ie aan de beurt is... bij de schouder pakken, wakker schudden? in z'n oor toeteren? waterpistooltje regelen? of zou er een professioneler manier zijn?)
henriët schreef:gewoon een ieselijke gil gevenMarthaMartha schreef:Hij is weer wakker...henriët schreef:MarthaMartha schreef:een slapende man in de wachtkamer![]()
(zat me net voor te stellen hoe je dat dan doet als ie aan de beurt is... bij de schouder pakken, wakker schudden? in z'n oor toeteren? waterpistooltje regelen? of zou er een professioneler manier zijn?)![]()
je zou m ook gewoon even kunnen laten slapen, en de volgende cliënt alvast binnen laten komen.
maar misschien sliep hij niet joh, maar zat ie te dutten en tussen zn oogharen door naar jou te kijken hoe je zou reageren!