pierre27 schreef:Nou soms eten deze mensen geen vlees dus dan is er al een natuurlijke selectie. Liever met de fiets dan want die elektrische auto's zijn gevaarlijk, je hoort ze niet eens. Ik ga trouwens binnenkort een elektrische stoel testen.

pierre27 schreef:Nou soms eten deze mensen geen vlees dus dan is er al een natuurlijke selectie. Liever met de fiets dan want die elektrische auto's zijn gevaarlijk, je hoort ze niet eens. Ik ga trouwens binnenkort een elektrische stoel testen.
pierre27 schreef:Ik ga trouwens binnenkort wel een elektrische stoel testen.
Regende het toen daar bij de Uni of was het droog?Klavart schreef:Wat bedoel je?Ronaldus schreef:Natte of droge Uni?Klavart schreef:TU Delft
Volgens mij was het toen droog. Nu ook.Ronaldus schreef:Regende het toen daar bij de Uni of was het droog?Klavart schreef:Wat bedoel je?Ronaldus schreef:Natte of droge Uni?Klavart schreef:TU Delft
Mooi! Ik ben de laatste tijd ook erg geïnteresseerd in vogels...-DIA- schreef:Een koolmees (m/v)... die zich zingend, twitterend en sjilpend verheugd en blij vol vreugde doet horen.
De reden: Hij/zij heeft een mooi huisje op mijn balkon gevonden.
![]()
Nu begrijp ik het eindelijk! Nu weet ik wat twitteren is!
Het is een Engels werkwoord wat tsjilpen of kwetteren betekent, in ieder geval een vogelgeluid.-DIA- schreef:Een koolmees (m/v)... die zich zingend, twitterend en sjilpend verheugd en blij vol vreugde doet horen.
![]()
Ja, maar is wist niet dat een koolmees egaal blauw was...refo schreef:Het is een Engels werkwoord wat tsjilpen of kwetteren betekent, in ieder geval een vogelgeluid.-DIA- schreef:Een koolmees (m/v)... die zich zingend, twitterend en sjilpend verheugd en blij vol vreugde doet horen.
![]()
Die koolmees van jou zit nu op zijn smartfoon te twitteren, want in het Nederlands is de betekenis anders.
Dan vind je de live camerabeelden via deze link denk ik ook wel leuk:Hendrien schreef:Mooi! Ik ben de laatste tijd ook erg geïnteresseerd in vogels...-DIA- schreef:Een koolmees (m/v)... die zich zingend, twitterend en sjilpend verheugd en blij vol vreugde doet horen.
![]()
Ja, die is heel mooi!MvD5 schreef:Dan vind je de live camerabeelden via deze link denk ik ook wel leuk:Hendrien schreef: Mooi! Ik ben de laatste tijd ook erg geïnteresseerd in vogels...
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente