"Tale Kanaans"
Re: "Tale Kanaans"
Het mag, maar je spreekt wel alsof jij boven de partijen staat: overal is verwarring, bij de massa, en jij staat daar als eenling tegenover.-DIA- schreef:Nee ertussen, (als het mag).Afgewezen schreef:En waar sta jij, DIA? Of sta jij boven de partijen?
Nou dat heet infectie: geïnfecteerd door de tijdgeest, door de mensen waaronder je leeft... (of... zullen we dan de hand in eigen boezem steken?)Afgewezen schreef:Het mag, maar je spreekt wel alsof jij boven de partijen staat: overal is verwarring, bij de massa, en jij staat daar als eenling tegenover.-DIA- schreef:Nee ertussen, (als het mag).Afgewezen schreef:En waar sta jij, DIA? Of sta jij boven de partijen?
Weet je? Soms he? dan is een eye-opener wel eens goed. Vind je ook niet?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- oesterschelpje
Mara schreef:Mooi DIA, bedankt

Wel aardig, deze adhesiebetuigingen, maar wat spreekt jullie zo aan?oesterschelpje schreef:Mara schreef:Mooi DIA, bedankt
- oesterschelpje
Alles wat DIA geschreven heeft, geen woord teveel! 

Dat elk woord kloptAfgewezen schreef:Wel aardig, deze adhesiebetuigingen, maar wat spreekt jullie zo aan?oesterschelpje schreef:Mara schreef:Mooi DIA, bedankt

Geen woord te veel, noch te weinig.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
We beamen het en de dag gaat verder....
Zou het kunnen zijn dat de babylonische spraakverwarring ook een voorafschaduwing was?
Zou het kunnen zijn dat de babylonische spraakverwarring ook een voorafschaduwing was?
Zo gaat het met alle instemmingenHansie schreef:We beamen het en de dag gaat verder....

Ze dronken een glas, ze deden een plas en lieten de zaak voor wat hij was.....
Ik denk dat het nu ook Babylon is, zeker.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat me wel opvalt (en misschien is dat wel helemaal niet zo) is dat DIA's trant van schrijven iets verandert is. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
t is mezelf niet opgevallen...albion schreef:Wat me wel opvalt (en misschien is dat wel helemaal niet zo) is dat DIA's trant van schrijven iets verandert is.
- oesterschelpje
Mij ook niet, of toch wel...?!-DIA- schreef:t is mezelf niet opgevallen...albion schreef:Wat me wel opvalt (en misschien is dat wel helemaal niet zo) is dat DIA's trant van schrijven iets verandert is.

Moeilijk om zoiets de verifiëren...oesterschelpje schreef:Mij ook niet, of toch wel...?!-DIA- schreef:t is mezelf niet opgevallen...albion schreef:Wat me wel opvalt (en misschien is dat wel helemaal niet zo) is dat DIA's trant van schrijven iets verandert is.
Vooral bij jezelf.
Bij mijn weten ben ik niet veranderd,
noch van inhoud...
noch van stijl...
-DIA- schreef:Moeilijk om zoiets de verifiëren...oesterschelpje schreef:Mij ook niet, of toch wel...?!-DIA- schreef:t is mezelf niet opgevallen...albion schreef:Wat me wel opvalt (en misschien is dat wel helemaal niet zo) is dat DIA's trant van schrijven iets verandert is.
Vooral bij jezelf.
noch van inhoud...
noch van stijl...
Ik vnid je wat ' losser ' om het zomaar te zeggen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het is mogelijk. Maar nogmaals niet dat ik het zelf weet, en zoals ik in een pb (aan iemand anders) opmerkte: Een ander ziet soms scherper als je zelf ziet.albion schreef:-DIA- schreef:
Moeilijk om zoiets de verifiëren...
Vooral bij jezelf.
noch van inhoud...
noch van stijl...
Ik vnid je wat ' losser ' om het zomaar te zeggen...