Ichtus schreef:freek schreef:Zitten!![]()
Da's ook goed voor de beweging!

Ichtus schreef:freek schreef:Zitten!![]()
Da's ook goed voor de beweging!
Wat moet je in Zeeland met een mountain bike?Droelie schreef:Ik ben aan het fietsen/mountainbiken geslagen.. Heerlijk met dit weer![]()
Gister 15 km heen en weer naar mn werk gefietst..
Vandaag maar de auto gepakt.. heb een btje te veel last van zadelpijn..
Maar moet trainen voor de deltatourronde.. Dus morgen maar op de mountainbike naar het werk...![]()
niet ver van Zeeland heb je bergen hoor, op zoom zelfsrefo schreef:Wat moet je in Zeeland met een mountain bike?Droelie schreef:Ik ben aan het fietsen/mountainbiken geslagen.. Heerlijk met dit weer![]()
Gister 15 km heen en weer naar mn werk gefietst..
Vandaag maar de auto gepakt.. heb een btje te veel last van zadelpijn..
Maar moet trainen voor de deltatourronde.. Dus morgen maar op de mountainbike naar het werk...![]()
Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.
Marnix schreef:En duinen... mountainbike is voor 2 dingen heel handig:
1. Heuvels / bergen
2. Onverharde paden
(waarom denk je dat ze in de Tour de France niet op mountainbikes fietsen)
Het tweede is dus interessanter dan het eerste.
Overigens zijn mountainbikes heerlijk om mee te fietsen, zelfs op vlakke verharde wegen.... Maar niks is zo lekker als offroad door de bossen / duinen te scheuren
Een handeling... iets wat je doet. Maar iets wat je doet is nog niet automatisch een sportjudith schreef:Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.
Oke, een handeling....Ja, je heb wel gelijkMarnix schreef:Een handeling... iets wat je doet. Maar iets wat je doet is nog niet automatisch een sportjudith schreef:Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.
Dat mountainbiken is lekker ja. Als ik volgend jaar in Amersfoort of Zeist mag komen te wonen ga ik ook wel een keer naar Hilversum fietsen en weer terug.
Nooit gehoord van de puzzelboekenserie Denksport?Marnix schreef:Een handeling... iets wat je doet. Maar iets wat je doet is nog niet automatisch een sportjudith schreef:Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.
Dat mountainbiken is lekker ja. Als ik volgend jaar in Amersfoort of Zeist mag komen te wonen ga ik ook wel een keer naar Hilversum fietsen en weer terug.
Nee, eigenlijk niet.......Ben benieuwd sportend denken...jvdg schreef:Nooit gehoord van de puzzelboekenserie Denksport?Marnix schreef:Een handeling... iets wat je doet. Maar iets wat je doet is nog niet automatisch een sportjudith schreef:Wat is t dan?Marnix schreef:Nadenken is geen sport.