Er zijn aardige Mannetjes en vervelende.Mannetje schreef:Een goed Mannetje is niet vervelend!

Er zijn aardige Mannetjes en vervelende.Mannetje schreef:Een goed Mannetje is niet vervelend!
Met een echte, ouderwetse, mooie, projector.-DIA- schreef:Met diaviewer? die werkt niet meer!Zeeuw schreef:DIA's kijken. Wie kent het niet.-DIA- schreef:Met -DIA- erbij, gaat alles fout...
Die heb ik niet in huis.Zeeuw schreef:Met een echte, ouderwetse, mooie, projector.-DIA- schreef:Met diaviewer? die werkt niet meer!Zeeuw schreef:DIA's kijken. Wie kent het niet.-DIA- schreef:Met -DIA- erbij, gaat alles fout...
Alles is te koop op Marktplaats.-DIA- schreef: Die heb ik niet in huis.
Dat vindt ik beslist geen probleem.huisman schreef:Dit topic mag nu op slot
Ach joh, laat het lekker staan.huisman schreef:Dit topic mag nu op slot
Ik vind dt-fouten wel een probleempje.-DIA- schreef:Dat vindt ik beslist geen probleem.huisman schreef:Dit topic mag nu op slot
Soms zijn zes woorden zelfs teveel.Zeeuw schreef:Slotvragers kunnen topics ook gewoon overslaan.
Omdat het over de doop ging?Ad Anker schreef:Dit wordt het topic van 2022!
huisman schreef:Soms zijn zes woorden zelfs teveel.Zeeuw schreef:Slotvragers kunnen topics ook gewoon overslaan.
Verkopen ze spiegels in het Zeeuwse ?Zeeuw schreef:huisman schreef:Soms zijn zes woorden zelfs teveel.Zeeuw schreef:Slotvragers kunnen topics ook gewoon overslaan.
Mooi dat zelfreflectie nog bestaat zeg.