Hier doet ie het gewoon.Auto schreef:Dia blijf het proberen, er zijn meer die er problemen mee hebben begrijp ik uit de Twitter berichten.-DIA- schreef:Werkt de live-stream niet? Probeer dan deze directe link.
En dan klik ik erop: Kan pagina niet weergeven...?
Verkiezingsuitzending RO en RD
Re: Verkiezingsuitzending RO en RD
houden zo, bij mij hapert ie inmiddels ....... samenvattend wederom waardeloze lijntjes.ZWP schreef:Hier doet ie het gewoon.Auto schreef:Dia blijf het proberen, er zijn meer die er problemen mee hebben begrijp ik uit de Twitter berichten.-DIA- schreef:Werkt de live-stream niet? Probeer dan deze directe link.
ZWP schreef:Hier doet ie het gewoon.Auto schreef:Dia blijf het proberen, er zijn meer die er problemen mee hebben begrijp ik uit de Twitter berichten.-DIA- schreef:Werkt de live-stream niet? Probeer dan deze directe link.
Hier blijft ie gewoon weigeren...
Al heb ik al wel begrepen dat allles wat nog christelijk riekt niet wint...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Verbinding doet het lekker 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
*vind het niet meer leuk om het te volgen. Al dat gestotter en gehaper. BahIchtus schreef:Verbinding doet het lekker
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Prognose: Een nog onregeerbaarder land.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
VVD samen met drie linkse partijen? Denk het niet.Marie-Henriëtte schreef:Ik word ook niet echt enthousiast van deze prognoses. Wordt straks waarschijnlijk PvdA-VVD-GroenLinks-D66. Helaas.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Toch ziet het er wel zo uit. De linkse winnende partijen sluiten namelijk allemaal de PVV uit en geven de voorkeur aan een absoluut Paars kabinet. Maar ik loop maar niet te ver op de zaken vooruit, ik wacht de definitieve uitslagen nog even af. Helemaal rechts wordt het in ieder geval hoogstwaarschijnlijk niet.huisman schreef:VVD samen met drie linkse partijen? Denk het niet.Marie-Henriëtte schreef:Ik word ook niet echt enthousiast van deze prognoses. Wordt straks waarschijnlijk PvdA-VVD-GroenLinks-D66. Helaas.
Wat zal Balkenende gaan doen? Ik denk dat hij er vanavond nog mee stopt.
De CDA moet zich eens gaan herbezinnen. Da's wel eens goed voor een partij, een poosje in de luwte.
En laten we nou wel wezen, zo christelijk was die CDA toch ook weer niet.
-
Ik hoor Balkenende net spreken over een “zoektocht” die partij moet ondergaan.Afgewezen schreef:De CDA moet zich eens gaan herbezinnen. Da's wel eens goed voor een partij, een poosje in de luwte.

Zou die Rijssenaar die hier meldde dat hij PVV had gestemd zijn zin nu hebben?
Ik kan dat niet echt geloven... Want hij zou kunnen wat ons met de uitslag zoals die zich
meer en meer aftekent te wachten staat...
Ik kan dat niet echt geloven... Want hij zou kunnen wat ons met de uitslag zoals die zich
meer en meer aftekent te wachten staat...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
En toch hè, vind ik die Geert Wilders wel iets schattigs hebben zoals hij stond te stralen.
(Ik heb geen PVV gestemd, hoor).
Ik zal maar geen vergelijking maken met 1933 in een buurland van nederland (dit heet zelfcensuurAfgewezen schreef:En toch hè, vind ik die Geert Wilders wel iets schattigs hebben zoals hij stond te stralen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Misschien was Hitler toen ook nog wel schattig... Maar ik vind Wilders geen Hitler II (vooralsnog). En als-ie dat wel is, ach, misschien hebben zulke geschifte mannen ook nog wel een schattige kant...huisman schreef:Ik zal maar geen vergelijking maken met 1933 in een buurland van nederland (dit heet zelfcensuurAfgewezen schreef:En toch hè, vind ik die Geert Wilders wel iets schattigs hebben zoals hij stond te stralen.
(Ik heb geen PVV gestemd, hoor).)
Even serieus misschien is Wilders nog wel ongevaarlijk zijn achterban is het niet.Afgewezen schreef:Misschien was Hitler toen ook nog wel schattig... Maar ik vind Wilders geen Hitler II (vooralsnog). En als-ie dat wel is, ach, misschien hebben zulke geschifte mannen ook nog wel een schattige kant...huisman schreef:Ik zal maar geen vergelijking maken met 1933 in een buurland van nederland (dit heet zelfcensuurAfgewezen schreef:En toch hè, vind ik die Geert Wilders wel iets schattigs hebben zoals hij stond te stralen.
(Ik heb geen PVV gestemd, hoor).)