Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
- 2 februari: Een Kennis
- 28 januauri (morgen): Een ex-collega
Verder ken ik er niet zo bar veel...
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
Tja... dat had ik even niet aan gedacht...jvdg schreef:Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Inderdaad ja...jvdg schreef:Tja, je zou de verjaardagen van de forummers eens kunnen nalopen.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
Je kent er in ieder geval meer als ik: ik ken geen van drieën.-DIA- schreef:- 2 september: Mijn Broer
Voor een ieder, wie persoonlijk, onze koningin een verjaardagskaartje wil sturen.
Zij hoopt dv zondag 31 januari, haar 72e verjaardag te vieren!
Het adres is:
Hare Majesteit de Koningin
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)
2500 GK ‘s-Gravenhage

Zij hoopt dv zondag 31 januari, haar 72e verjaardag te vieren!
Het adres is:
Hare Majesteit de Koningin
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)
2500 GK ‘s-Gravenhage

Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
Haar huis mee behangen?
als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
helma schreef:als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,Mister schreef:helma schreef:als ze zich verveelt plakt ze ze injvdg schreef:Ik vraag me af wat de koningin met al die kaartjes doet.
Haar huis mee behangen?
wegens ruimtegebrek en desinteresse worden ze eens in de 5 jaar vernietigd.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.
ik wel...
al vraag ik me steeds meer af, wat ik er mee moet..
ik heb ze nog vanaf de basisschool..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.![]()
ik wel...
ik heb ze nog vanaf de basisschool..
zou ik ook moeten zijn ja...Orchidee schreef:henriët schreef:Hendrikus schreef:Die desinteresse zal de RVD er vast niet bij hebben vermeld.-DIA- schreef:Uit bronnen van Rijksvoorlichtingsdienst is vernomen dat ze de kaartjes hooguit 5 jaar bewaart,
En 5 jaar vind ik al heel lang: zo lang bewaren de meeste mensen hun verjaardagskaartjes niet, lijkt me.![]()
ik wel...
ik heb ze nog vanaf de basisschool..ik niet, ik ben nogal opruimerig
ik heb echt nog zoveel zooitjes
briefjes van de havo, die we onder de les schreven, deurbrieven van de studentenflat,
en zo voorts.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Meid, gooi weg. Gewoon een paar leuke schriften bewaren uit nostalgie en de rest wegmikken.henriët schreef:ik heb echt nog zoveel zooitjes
briefjes van de havo, die we onder de les schreven, deurbrieven van de studentenflat,
en zo voorts.
Scheelt dozen aan ruimte.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Idd, al dat overbodige sentiment..Luther schreef:Meid, gooi weg. Gewoon een paar leuke schriften bewaren uit nostalgie en de rest wegmikken.henriët schreef:ik heb echt nog zoveel zooitjes
en zo voorts.
Scheelt dozen aan ruimte.
Waarom digitaliseer je het niet evt.?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.