Midden van het land geen sneeuw dus je kan nog rustig rijden.albion schreef:We hebben 'pech' zag ik toen ik uit het raam keek. Nu vraag ik me af of er veel sneeuw gevallen is richting Urk?albion schreef:Ga ik net een week te vroeg naar UrkOrchidee schreef:http://www.outletkledingbeurs.nl
Hier nog een link van de website, met allerlei informatieMorgen broerlief op halen. Ik hoop niet dat het erg sneeuwt of zal sneeuwen vanacht?
Outletbeurs voor reformatorisch Nederland
Re: Outletbeurs voor reformatorisch Nederland
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Weer een bevestiging dat ik geen echte refo benzal vooral veel merkkleding in de Urker hallen te vinden zijn, want „dat draagt de gezindte nu eenmaal veel

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Oooooooooooooh wat een gezellig jaar wordt 2010 voor de refo's
Elke keer leuke dingen
- Kleding shoppen op urk
- Wegwijs beurs in Utrecht
- Familiedagen in Hardenberg
Het lijkt wel of de refo's vroeguh de deur niet uit kwamen en dat er zoveel georganiseerd moet worden om je thuis te voelen in je refozuil.
Misschien voor ook leuk om te organiseren voor de refo's een busrit naar Amsterdam, alleen je moet vanaf het uitstappunt tot het opstappunt een stukje lopen, maar dat is heel nuttig loop je ook nog mee in de Mars voor het Leven. (en in de bus worden dan verschillende fantaaaaaastische producten van refo-ondernemers aangeprezen (maar dat is vrijblijvend hoor))
Elke keer leuke dingen
- Kleding shoppen op urk
Het lijkt wel of de refo's vroeguh de deur niet uit kwamen en dat er zoveel georganiseerd moet worden om je thuis te voelen in je refozuil.
Misschien voor ook leuk om te organiseren voor de refo's een busrit naar Amsterdam, alleen je moet vanaf het uitstappunt tot het opstappunt een stukje lopen, maar dat is heel nuttig loop je ook nog mee in de Mars voor het Leven. (en in de bus worden dan verschillende fantaaaaaastische producten van refo-ondernemers aangeprezen (maar dat is vrijblijvend hoor))
Ja joh, de refozuil gaat mee in de vaart der volken....Auto schreef:Oooooooooooooh wat een gezellig jaar wordt 2010 voor de refo's
Elke keer leuke dingen
- Kleding shoppen op urk
We kunnen toch niet altijd 100 jaar blijven achterlopen?
Of dat altijd positief is laat ik aan de vertstandige opmerker over.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik denk ook niet dat komend jaar er bussen vol naar Amsterdam gaan ...... helaas.-DIA- schreef:Ja joh, de refozuil gaat mee in de vaart der volken....Auto schreef:Oooooooooooooh wat een gezellig jaar wordt 2010 voor de refo's
Elke keer leuke dingen
- Kleding shoppen op urk
Zie op de site niet dat je als niet-refo-ondernemer niet welkom bent! Ook geen kledingvoorschriften...
Promoting via Terdege en RD en andere kanalen. Abonnees van eerstgenoemde lectuur vormen (door lidmaatschap) zelf de doelgroep.
Promoting via Terdege en RD en andere kanalen. Abonnees van eerstgenoemde lectuur vormen (door lidmaatschap) zelf de doelgroep.
Ergert u niet, verwondert u slechts.
Marketingplannetje nog iets verder uitwerken...Auto schreef: Misschien voor ook leuk om te organiseren voor de refo's een busrit naar Amsterdam, alleen je moet vanaf het uitstappunt tot het opstappunt een stukje lopen, maar dat is heel nuttig loop je ook nog mee in de Mars voor het Leven. (en in de bus worden dan verschillende fantaaaaaastische producten van refo-ondernemers aangeprezen (maar dat is vrijblijvend hoor))
Sorry, ik heb zelf vanmiddag even leuk, "niet refo"gewinkeld bij Scapino...
Veel artikelen afgeprijsd en het 2e artikel voor 1 euro!
Waar zou je nu goedkoper uit zijn?

Nieuwe Wk outfit aangeschaftOrchidee schreef:Sorry, ik heb zelf vanmiddag even leuk, "niet refo"gewinkeld bij Scapino...
Zita schreef:Regio Rotterdam: een snufje.albion schreef:We hebben 'pech' zag ik toen ik uit het raam keek. Nu vraag ik me af of er veel sneeuw gevallen is richting Urk?albion schreef:Ga ik net een week te vroeg naar UrkOrchidee schreef:http://www.outletkledingbeurs.nl
Hier nog een link van de website, met allerlei informatieMorgen broerlief op halen. Ik hoop niet dat het erg sneeuwt of zal sneeuwen vanacht?
Regio Goeree-Overflakkee: 10 centimeter.
Klopte helemaal. Toen ik uit het raam keek wist ik niet wat ik zag. Wat een sneeuw. Dan denk je dat het overal zo is en zeker in het noorden. Groot was mijn verbazing en opluchting dat we na de Haringvlietbrug weinig of geen sneeuw meer zagen.
Op de terugweg even last gehad met natte sneeuw toen we voorbij Utrecht waren. Verder nergens last van gehad.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Men zegt dat de voorpret altijd het leukst is!
Maar hier straalt het enthousiasme, nou niet echt vanaf...
GEINTJUUUUHH
Maar hier straalt het enthousiasme, nou niet echt vanaf...
GEINTJUUUUHH

We beoordelen straks de foto's wel in de papieren afdeling van de zuil.
-DIA- schreef:Ja joh, de refozuil gaat mee in de vaart der volken....Auto schreef:Oooooooooooooh wat een gezellig jaar wordt 2010 voor de refo's
Elke keer leuke dingen
- Kleding shoppen op urk
Je kan je natuurlijk ook terugtrekken in je zuiltje!!!! Fantastisch knusjes met elkaar gaan zitten genieten van hoe goed we toch wel zijn!!!
Waarom weer zo'n dwaas refo-outlet-kleding festijn????
In deze tijd moeten we geen seconde meer achterlopen. Laten we toch met beide benen in de bagger staan, als we het Woord maar vasthouden. Kijk eens naar Paulus die op de Areopagus stond. Of hoe hij het zegt: De Jood een jood en de Griek een griek.
BoCo schreef:We beoordelen straks de foto's wel in de papieren afdeling van de zuil.

Je spreekt jezelf tegen. De joden een jood, de Grieken een griek, de Refo een refo.JALP schreef:[
Je kan je natuurlijk ook terugtrekken in je zuiltje!!!! Fantastisch knusjes met elkaar gaan zitten genieten van hoe goed we toch wel zijn!!!
Waarom weer zo'n dwaas refo-outlet-kleding festijn????
In deze tijd moeten we geen seconde meer achterlopen. Laten we toch met beide benen in de bagger staan, als we het Woord maar vasthouden. Kijk eens naar Paulus die op de Areopagus stond. Of hoe hij het zegt: De Jood een jood en de Griek een griek.
Dwaas festijn is natuurlijk jouw mening. Wat mij betreft met 8 standhouders helaas een commercieel geflopt initiatief. Bagger is flauw, jij winkelt liever in winkels die meedoen aan koopzondagen etc? Staat er ook niet geschreven, doet goed aan de huisgenoten?