Rens schreef:Erasmiaan schreef:Rens schreef:Marie-Henriëtte schreef:Inderdaad Rens, dat heeft hij altijd volgehouden en ik geloof hem ook. Daarom vind ik het ook zo schrijnend dat er nu zo over onze Minister-president wordt gesproken. En dat is wellicht ook wat Joannah bedoeld met de 'haat' tegen Balkenende, die je bij veel oppositiepartijen nu duidelijk waarneemt.
niet dat ik een cda'er ben, verre van dát............maar deze modderschuit heeft hij niet verdient.............
't Is eigenlijk een kleuterschool, die politiek. Nu Balkenende geen president is geworden is hij "ongeloofwaardig" en moet hij opstappen. Volgens mannetje Pechtold boet hij in aan gezag...
hoewel een pur sang linkse rakker, is hij nog altijd voor mij de premier van alle nederlanders, regeringsleider. of je het nu met het beleid eens bent of niet.
niks minder geloofwaardigheid, niks geen eerdere verkiezingen. slechts een val van het kabinet over wezenlijke zaken rechtvaardigt vervroegde verkiezingen.
niet links en niet rechts, het CDA past zich altijd aan, aan degene met wie ze de macht uit kunnen oefenen.
eerst met LPF, daarna gewoon met d66 en pvdA en nu weer met PvdA en CU. zoals de wind waait, waait Balkenende.
De macht smaakt goed.
Homohuwelijk, generaal pardon, Nee-referendum wordt JA referendum, bitter wordt niet zoet, maar nog bitterderder

,en de beloofde normen en waarden vertalen zich in het behoud van een kruis op de mijter van de Sint.
En jezelf toch nog Calvinist noemen.Cheecky.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat de nederlander in zware tijden meer leiderschap wenst.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?