pc

welke windows hebben jullie ?

vista
9
24%
xp
27
73%
2000
0
Geen stemmen
anders
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: pc

Bericht door Tiberius »

Kislev schreef:
Tiberius schreef:
Kislev schreef:Maar.... ik vind PC's zo spuuglelijk!!! Het liefste kocht ik dit, ...
Het is een stuk gereedschap, meer niet. Geen deelnemer aan een modeshow, of zo.
Of koop jij je boorhamer ook in design-uitvoering?
Nou, als ik toch wat op mn bureau heb staan en moet er tegenaan kijken, dan liever design ja.

Maar jij rijdt waarschijnlijk Opel of Volkswagen :)
Klopt.
Maar die staat gewoon in de garage, hoor. Dichtbij de boorhamer. ;)
haaf
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 jul 2006, 21:53

Re: pc

Bericht door haaf »

Je moet natuurlijk wel eerlijk vergelijken
Met een pc kan het dus ook en eerlijk gezegd vind ik de hp mooier dan een imac

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23926
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: pc

Bericht door refo »

Kislev schreef:Wasda?
Dat verkopen ze bij Dell. Dat zijn computers.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: pc

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: pc

Bericht door Tiberius »

Kislev schreef:
refo schreef:Dat zijn computers.
Joh!

Geef eens een typenummer en goede link (alsjewilt)
http://www.dell.nl
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: pc

Bericht door MarthaMartha »

'k Zou het niet weten............................. :fear :blush
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: pc

Bericht door Gian »

Kislev schreef: Jij rijdt vast Opel of Volkswagen :langue Ja, ik houd van mooie dingen. Dus als ik iets koop en het is er ook in een mooiere uitvoering dan gaat mijn voorkeur daar naar uit. Of het nou een boorhamer of een computer is.
Mooie pc
Mooie schoenen
Lelijk eendje

:)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: pc

Bericht door helma »

Gian schreef:
Kislev schreef: Jij rijdt vast Opel of Volkswagen :langue Ja, ik houd van mooie dingen. Dus als ik iets koop en het is er ook in een mooiere uitvoering dan gaat mijn voorkeur daar naar uit. Of het nou een boorhamer of een computer is.
Mooie pc
Mooie schoenen
Lelijk eendje

:)
:haha je vergeet zijn stropdassen :huhu
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Re: pc

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
David J
Berichten: 863
Lid geworden op: 21 jun 2004, 18:18

Re: pc

Bericht door David J »

Mister schreef:
Kislev schreef: Alleen geen Vista nemen ben ik inmiddels achter. XP schijnt toch wel wat betrouwbaarder te zijn (of iets minder slecht moet ik misschien zeggen).
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er sinds ik ermee werk (ong. 1 jaar nu) geen enkel probleem mee heb, draait samen in een netwerk met XP, printerserver etc. Nog niets vervelends gebeurd. PnP beter als in XP. (nee, ik heb geen aandelen)
Ik draai nog steeds XP, terwijl veel collega's al Vista hebben. Tot nu toe nog geen redenen ontdekt waarom je Vista zou willen gebruiken, maar wel waarom je het niet zou gebruiken. Ondanks de snellere Vista-PCs werkt (gemiddeld genomen) alles een stuk trager, vooral als een netwerkverbinding een rol speelt. Het feit dat je nogal wat acties twee of drie keer moet bevestigen verhoogt de werksnelheid ook al niet. Het aantal mensen met ernstige problemen ligt onder Vista gebruikers bovendien ook aanzienlijk hoger, ondanks het feit dat de PCs nieuwer zijn. Nee, laat mij nog maar even wachten met overstappen...
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11449
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: pc

Bericht door Mister »

David J schreef:
Mister schreef:
Kislev schreef: Alleen geen Vista nemen ben ik inmiddels achter. XP schijnt toch wel wat betrouwbaarder te zijn (of iets minder slecht moet ik misschien zeggen).
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er sinds ik ermee werk (ong. 1 jaar nu) geen enkel probleem mee heb, draait samen in een netwerk met XP, printerserver etc. Nog niets vervelends gebeurd. PnP beter als in XP. (nee, ik heb geen aandelen)
Ik draai nog steeds XP, terwijl veel collega's al Vista hebben. Tot nu toe nog geen redenen ontdekt waarom je Vista zou willen gebruiken, maar wel waarom je het niet zou gebruiken. Ondanks de snellere Vista-PCs werkt (gemiddeld genomen) alles een stuk trager, vooral als een netwerkverbinding een rol speelt. Het feit dat je nogal wat acties twee of drie keer moet bevestigen verhoogt de werksnelheid ook al niet. Het aantal mensen met ernstige problemen ligt onder Vista gebruikers bovendien ook aanzienlijk hoger, ondanks het feit dat de PCs nieuwer zijn. Nee, laat mij nog maar even wachten met overstappen...
Acties bevestiging kun je uitzetten als Administrator. Is best irritant, maar ik heb er geen last meer van. Blijft natuurlijk wel staan wat voor pc je hebt. 4 gig intern en een quad-core geeft best aardige resultaten, zeg maar.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: pc

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:
Kislev schreef:Maar.... ik vind PC's zo spuuglelijk!!! Het liefste kocht ik dit, ...
Het is een stuk gereedschap, meer niet. Geen deelnemer aan een modeshow, of zo.
Of koop jij je boorhamer ook in design-uitvoering?
Ligt er aan waar hij staat. Je koopt ook geen kasten en lampen die alleen maar functioneel zijn, zonder op uiterlijk te letten.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: pc

Bericht door Marnix »

haaf schreef:Ik werk ook regelmatig met een mac, maar ik kan daar nou echt niet enthousiast van worden. Ze werken echt niet beroerd maar ook echt niet lekkerder dan windows.
XP vind ik best gaan en als je Vista een beetje naar je hand zet gaat dat ook best.
Smaken verschillen. Ik vind Windows Vista een ramp, XP vind ik beter maar ook niet geweldig. Om over veiligheid, snelheid en vormgeving nog maar te zwijgen.

Ik heb overigens een al wat verouderde pc en een Macbook. Werk doorgaans op mijn Macbook, als ik er wat langer op moet sluit ik mijn pc-monitor er gewoon op aan. Mijn pc gebruik ik alleen voor games.

Afbeelding
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: pc

Bericht door wim »

Ach, of je nou door de kat of door de hond wordt gebeten..
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: pc

Bericht door Marnix »

Ik word liever niet gebeten :D Vandaar mijn keuze :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie