Gelukkig dat jij er bent om de mensen daaraan te herinneren...Wilma van den Berg schreef:Wat een liefdevol topic is dit toch....mensen, mensen.

Gelukkig dat jij er bent om de mensen daaraan te herinneren...Wilma van den Berg schreef:Wat een liefdevol topic is dit toch....mensen, mensen.
Van die opmerking baal ik echt....Afgewezen schreef:Gelukkig dat jij er bent om de mensen daaraan te herinneren...Wilma van den Berg schreef:Wat een liefdevol topic is dit toch....mensen, mensen.
Inmiddels over gepb'd.Wilma van den Berg schreef:Van die opmerking baal ik echt....Afgewezen schreef:Gelukkig dat jij er bent om de mensen daaraan te herinneren...Wilma van den Berg schreef:Wat een liefdevol topic is dit toch....mensen, mensen.
Het gaat er in dit topic niet over welk boek we lezen, maar welke lectuur we doorgaans lezen.Bonny schreef:Volgens mij is er al een topic over welk boek we lezen. Of is het de bedoeling te reageren op het persbericht? (terwijl ik nog steeds bezig ben met Go down, Moses van William Faulkner)
Ben jij niet een beetje verdwaald hier op RF?cosmo schreef:Voornamelijk:
Krant: NRC
Tijdschrift: HP/De Tijd, Newsweek
Ned. auteurs: W.F. Hermans, H. Mulisch, L. de Winter
Buit. auteurs: P. Roth, P.O Enquist
Theologie/filosofie: G. Steiner, M. Buber, L. Wittgenstein, D. Flusser
vreemdelingschap is een positieve eigenschap hoorAfgewezen schreef:Ben jij niet een beetje verdwaald hier op RF?cosmo schreef:Voornamelijk:
Krant: NRC
Tijdschrift: HP/De Tijd, Newsweek
Ned. auteurs: W.F. Hermans, H. Mulisch, L. de Winter
Buit. auteurs: P. Roth, P.O Enquist
Theologie/filosofie: G. Steiner, M. Buber, L. Wittgenstein, D. Flusser
Oh ja, ik was de tijdschriften vergetenAvi schreef:Terdege.
Aan de Hand/ Eva