Renee TichelaarKaw schreef:En die is?JolandaOudshoorn schreef:die van mij staat er niet bij
Top koks
- JolandaOudshoorn
Re: Top koks
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Waar is Sergio Herman? Wat een kul-topic, overigens.
Erasmiaan schreef: Wat een kul-topic, overigens.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
ik mis Cas Spijkers in het rijtje
al die vreemde namen
Mijn man kan geweldig koken (en ze vinden hier mijn eten ook altijd lekker)
dus ik heb voor die echtgeno(o)t(e) gekozen
al die vreemde namen

Mijn man kan geweldig koken (en ze vinden hier mijn eten ook altijd lekker)
dus ik heb voor die echtgeno(o)t(e) gekozen
- Bert Mulder
- Contacteer:
Toch zijn meestal MANNEN de top-koks....parsifal schreef:Aangezien ik van mening ben dat het hier om de taak van vrouwen gaat, heb ik de enige vrouw uit het gezelschap gekozen.
Principiele bezwaren tegen de andere zorgen ervoor dat ik ze niet als goed, laat staan als de beste kan zien.
Is haast echt een mannen beroep...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
De eerstgenoemde 8 koks hebben nog nooit voor mij gekookt.
Ze onttrekken zich dus geheel aan mijn oordeel.
vertel..............Tiberius schreef:Ik zou het niet weten.
Wel weet ik wie het gretigst hapt van de hapjes die ik hier soms op het forum gereed zet.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mijn mama kookt niet meer voor zichzelf, daar is ze veel te oud voor, en is mijn keuze derhalve op optie 10 gevallen....jvdg schreef:De eerstgenoemde 8 koks hebben nog nooit voor mij gekookt.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Om de vraag echt te kunnen beantwoorden zouden we alle 8 koks een keer moeten uittesten.
(moeders en partners buiten mededinging)
Ik roep de geachte topic-starter op dit te organiseren, zodat we in staat zijn om zijn vraagstelling te kunnen beantwoorden.
Ik roep de geachte topic-starter op dit te organiseren, zodat we in staat zijn om zijn vraagstelling te kunnen beantwoorden.
en wie levert de benodigde bérgen pecunia om dat te realiseren????jvdg schreef:Om de vraag echt te kunnen beantwoorden zouden we alle 8 koks een keer moeten uittesten.
Moderatorbericht:
De topic-starter uiteraard!Rens schreef:en wie levert de benodigde bérgen pecunia om dat te realiseren????jvdg schreef:Om de vraag echt te kunnen beantwoorden zouden we alle 8 koks een keer moeten uittesten.
Die wil het nl. weten.
- JolandaOudshoorn
Cees Helder is gestopt met koken, dus die valt al af. Erik van Loo kunnen we uit proberen in Rotterdam.
Misschien als we weer eens wat te vieren hebben en dan zal ik mijn persoonlijke ervaring met jullie delen!
Misschien als we weer eens wat te vieren hebben en dan zal ik mijn persoonlijke ervaring met jullie delen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik mis de optie mijn oma
Goed geraden.henriët schreef:vertel..............Tiberius schreef:Ik zou het niet weten.
Wel weet ik wie het gretigst hapt van de hapjes die ik hier soms op het forum gereed zet.