heb er gister dankbaar gebruik van gemaakt

henriët schreef:Martha Martha voor het meedenken en formuleren van een belangrijke brief!!!
Je bent super!!!
Graag gedaan hoor. Ik vond het erg leuk dat je kwam. Kom nog maar een keer en dan wat langer!vlinder schreef:Jolanda voor haar gastvrijheid.
ben ik in ieder geval van plan; het was veel te kort...JolandaOudshoorn schreef: Graag gedaan hoor. Ik vond het erg leuk dat je kwam. Kom nog maar een keer en dan wat langer!
Natuurlijk!!!!!! Jij mag weken komen en dan zijn we volgens mij nog niet uitgepraathelma schreef:ben ik in ieder geval van plan; het was veel te kort...JolandaOudshoorn schreef: Graag gedaan hoor. Ik vond het erg leuk dat je kwam. Kom nog maar een keer en dan wat langer!
ik ga er maar even van uit dat dit ook vor mij telt![]()
heel graag gedaanMarthaMartha schreef:Helma voor het bosje bloemen dat ik kreeg bij het inhalen van de avondvierdaagse!
Henriët voor het opruimen van mijn huis terwijl ik al weg was om te wandelen.........
MarthaMartha schreef:Helma voor het bosje bloemen dat ik kreeg bij het inhalen van de avondvierdaagse!
Henriët voor het opruimen van mijn huis terwijl ik al weg was om te wandelen.........
uhm, moet ik even komen opruimen bedoel je???Oude-Waarheid schreef:MarthaMartha schreef:Helma voor het bosje bloemen dat ik kreeg bij het inhalen van de avondvierdaagse!
Denk dat ik ook maar ga wandelen
Aha,even kijken over de Zeelandbrug naar Goes en met de trein naar Amsterdam.henriët schreef:uhm, moet ik even komen opruimen bedoel je???Oude-Waarheid schreef:MarthaMartha schreef:Helma voor het bosje bloemen dat ik kreeg bij het inhalen van de avondvierdaagse!
Aha,even kijken over de Zeelandbrug naar Goes en met de trein naar Amsterdam.Oude-Waarheid schreef:uhm, moet ik even komen opruimen bedoel je???MarthaMartha schreef: