onbegrijpelijk

Kaw
Contacteer:

Re: onbegrijpelijk

Bericht door Kaw »

En Dutch grapje.
Canuck BC schreef:u zou het moeten zien.. het is geweldig...;)
The movie?
Canuck BC

Bericht door Canuck BC »

yeah:D it's awesome:D
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
helma

Bericht door helma »

Kaw schreef:Rechts is Kermit de kikker uit Sesamstraat. 8| http://nl.wikipedia.org/wiki/Kermit_de_Kikker

:haha dat weet ik ook nog net....
helemaal wereldvreemd ben ik nou ook weer niet ;)
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Canuck BC schreef:yeah:D it's awesome:D
:fouet

Ik heb hem op de verjaardag van mijn zusje vorig jaar gezien. Vond hem tamelijk occult.
Canuck BC

Bericht door Canuck BC »

occult? ik heb niet gezien een geest of duivelse dingen. Het is fiction, dus er is veel dingen verzonnen. Maar als u bedoelen die non-existing creatures, zij komen ook voor in Revelation...
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Revelation vergelijken met de cursed undeaths van PotC? Don't make me laugh...
Canuck BC

Bericht door Canuck BC »

cursed undeaths zijn fiction...iedereen weet het is niet echt...
en vergelijking met revelation is klein beetje terecht. Er gebeurt ook dingen daar dat niet mogelijk is voor mensen... Verder ook beesten, die niet bestaan
albion

Bericht door albion »

helma schreef:vinden jullie het ook zo onbegrijpelijk dat je allerlei kinderkleding kunt kopen met doodshoofden erop? Zelf voor baby's is er bij H&M van alles te koop met doodshoofden.
Is het niet bizar als je dat voor je kinderen koopt of ben ik nou overdreven gevoelig? Je gaat voor je kinderen toch niet zoiets kopen?
Wat zou daarachter zitten? hoe kom je als ouder tot zo'n keus? Want het is nu al ruim een jaar bij H&M zo en ik heb het idee dat het steeds meer voorkomt, dus het zal toch wel verkopen.
AfbeeldingAfbeelding

in welke winkel je ook kinderkleding komt, je komt het overal tegen. Soms heb je het nog niet eens in de gaten. Ik had bij de C en A een heel leuk t-shirt gekocht en ik liet het zien aan m'n nichtjes (die waren even op bezoek). Ze zagen direkt het doodshoofd. Ik ben direkt 's middags mee terug gegaan en omgeruild voor wat anders. Nu heeft hij twee hele leuke truien (witte en rode) dacht ik en wat blijkt? Er staan allemaal revolvers en xtc-pillen op en weet ik wat allemaal (wel schots en scheefs). Wat moet ik daar nu mee? Ik dacht echt dat het een soort patroon was. En bij een refo-winkel wil hij niet kopen (te netjes).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
BJD

Bericht door BJD »

Ook mijn vrouw had vorig jaar een shirt gekocht voor m'n zoontje (bij de Bristol), ze had het eerst niet eens opgemerkt maar ineens viel het op dat er een doodskop de mouw stond. Te belachelijk.... :nonnon Wat voor film er dan ook mag draaien... het is natuurlijk te zot voor woorden dat een ventje van twee jaar met een doodshoofd op z'n shirt loopt.

Dus Helma, ik ben het met je eens. :ouioui Wat bezielt ouders om zulke zooi te kopen. :Oo Ik heb het antwoord ook niet....
henriët

Bericht door henriët »

helma, ook ik kàn er niet bij dat ouders de kinderen, zelfs baby s zulksoort kleding aandoen,
ik vraag me alleen af, hoe ontstaat zoiets,
1 merk of winkelketen begint, en vervolgens is het normaal tussen aanhalingstekens
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Ja, ik zou ook nooit willen dat mijn kinderen het zouden dragen.
Toch is hier een terechte opmerking geplaatst, daar het om piraten gaat en niet om doodshoofden. Het spreekt kidneren aan. Neem al die kleding met legerprintjes.... allemaal kleine soldaatjes. Die doodskoppen staan voor piraten. Kijk eens in de speelgoedwinkels, al die lego en playmobiel over ridders en kastelen..... dat is stoer.
Neemt niet weg dat ik het niet aan zou schaffen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:Ja, ik zou ook nooit willen dat mijn kinderen het zouden dragen.
Toch is hier een terechte opmerking geplaatst, daar het om piraten gaat en niet om doodshoofden. Het spreekt kidneren aan. Neem al die kleding met legerprintjes.... allemaal kleine soldaatjes. Die doodskoppen staan voor piraten. Kijk eens in de speelgoedwinkels, al die lego en playmobiel over ridders en kastelen..... dat is stoer.
Neemt niet weg dat ik het niet aan zou schaffen....

nou idd, en weet je wat ik zag, had een shirtje gekregen van iemand met een boot enzo erop, staat er op de vlag heel klein ... een doodhoofd......... tja dat hoort bij de piraten.......
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix

Bericht door Marnix »

Maar dan kan je ook wel leren dat piraten slecht zijn... als ze dan een beetje goed roleplayen is dat niet zo erg. Een verhaal waarin goed en kwaad voorkomen is niet fout, zolang het kwade niet wordt verheerlijkt maar bestreden. Dus piraten met lego / playmobiel, ach. Maar om nou shirts met revolvers en doodshoofden te dragen, nee, dat is erg nutteloos. Misschien eens doorvragen waarom dat zo "stoer" is? Vaak weten ze dat niet, behalve dat anderen dat ook vinden. En anders maar zoeken naar alternatieven, shirts met prints (en dat hoeven echt niet gelijk bloemetjes enzo te zijn) die wel stoer zijn maar niet fout :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
melissa

Bericht door melissa »

helma schreef:vinden jullie het ook zo onbegrijpelijk dat je allerlei kinderkleding kunt kopen met doodshoofden erop? Zelf voor baby's is er bij H&M van alles te koop met doodshoofden.
Is het niet bizar als je dat voor je kinderen koopt of ben ik nou overdreven gevoelig? Je gaat voor je kinderen toch niet zoiets kopen?
Wat zou daarachter zitten? hoe kom je als ouder tot zo'n keus? Want het is nu al ruim een jaar bij H&M zo en ik heb het idee dat het steeds meer voorkomt, dus het zal toch wel verkopen.
AfbeeldingAfbeelding
Ik heb het ook weleens gezien heel raar!! :banni :baton
ik vind het gewoon idioot vooral voor die kleine kinderen. :deg :offtopic
Marnix

Bericht door Marnix »

Overigens zie ik ook smilies met geweren en gecensureerde foute woorden op dit forum. Kunnen die niet worden uitgezet?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie