De tandarts.....vind je het ook zo erg??
Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??
Paracetamol is en blijft bloedverdunnend, lees de medische informatie er maar op na.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
tuurlijk.....Rens schreef:Paracetamol is en blijft bloedverdunnend, lees de medische informatie er maar op na.
- JolandaOudshoorn
Ik dacht dat dat gold voor asperine. Paracetamol mag je al snel slikken, zelfs tijdens een zwangerschapRens schreef:Paracetamol is en blijft bloedverdunnend, lees de medische informatie er maar op na.
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 29 feb 2008, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Asperine is bloedverdunnend.
K vind de tandarts echt super eng...
en wil altijd zo snel mogenlijk uit de tandartsstoel
maar onze (nieuwe) tandarts is echt n toppertje (*ziet er goed uit) hij verdoofd echt HEEL erg goed... zelfs de verdoving zetten verdooft hij (*met n watje of gaasje met bepaald stofje). Nou dan ben je voor mij een toppertje hoor 
maar de mens lijdt het meest door het lijden wat hij/zij vreest he?

maar de mens lijdt het meest door het lijden wat hij/zij vreest he?

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik vind het
Afschuwelijk

Afschuwelijk

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- monique
de tandarts nou dan moet je mij niet hebben
ik ben zo zenuwachtig altijd als ik er heen moet vreeselijk
toen ik een stukje jonger was had ik hem een keer in de vingers gebeten
dat vondie niet zo leuk
majaa 
ik ben zo zenuwachtig altijd als ik er heen moet vreeselijk
toen ik een stukje jonger was had ik hem een keer in de vingers gebeten
dat vondie niet zo leuk

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag

ik had me vanmorgen verslapen; tien over half 8 wakker; 8 uur moest ik op de stoel zitten

dus geen tijd voor zenuwen vanmorgen

1 breuk was behoorlijk ernstig (rechts bovenin)daar had ik ook behoorlijk last van soms, tot zelfs net onder mijn oog

Links waren er drie afgebroken; dat ging zonder verdoving en zonder problemen.
Pffft....hebben we ook weer gehad

Laatst gewijzigd door helma op 29 feb 2008, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerlijk Helma!helma schreef:Klaar!!!!!
ik had me vanmorgen verslapen; tien over half 8 wakker; 8 uur moest ik op de stoel zitten![]()
dus geen tijd voor zenuwen vanmorgen![]()
1 breuk was behoorlijk ernstig (rechts bovenin)daar had ik ook behoorlijk last van soms, tot zelfs net onder mijn oogmaar na een verdoving heeft hij het pijnloos gefikst.
Nu kan je weer heerlijk genieten van de dag!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
op na de schaapskooi.helma schreef:Klaar!!!!!
ik had me vanmorgen verslapen; tien over half 8 wakker; 8 uur moest ik op de stoel zitten![]()
1 breuk was behoorlijk ernstig (rechts bovenin)daar had ik ook behoorlijk last van soms, tot zelfs net onder mijn oogmaar na een verdoving heeft hij het pijnloos gefikst.
zo zie je maar weer dat het aloude gezegde ook nu weer opgeld doet: "de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"
maar iig.....jij bent er weer vanaf...........lekker hé????
maar iig.....jij bent er weer vanaf...........lekker hé????

Moderatorbericht:
Zijn die breuken gefixt? Wauw! Ik had ook eens een gebroken kieshelma schreef:1 breuk was behoorlijk ernstig (rechts bovenin)daar had ik ook behoorlijk last van soms, tot zelfs net onder mijn oogmaar na een verdoving heeft hij het pijnloos gefikst.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
heerlijk voor je!!!!!!! maak er verder een leuke dag van!!!!helma schreef:Klaar!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
henriët schreef:heerlijk voor je!!!!!!! maak er verder een leuke dag van!!!!helma schreef:Klaar!!!!!
Fijn Helma! Hopelijk gaat de rest ook allemaal super en heb je verder een fijne dag. Van harte gewenst hoor!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Bij de tandarts in de stoel ben jij de baas. Het is jouw mond en jouw gebit waar hij zijn geld aan verdient.
Net als Gijs, bij een controle mag er van mij niet geboord worden. Dus ik hoef absoluut geen zenuwen te hebben.
Is er echt wat loos, dan maak ik een vervolgafspraak. Dat werkt goed. Ik heb ooit in het verre verleden ook een tandarts op zijn vinger gebeten, was toen een jaar of drie/ vier. Als dank kreeg ik een klap in mijn gezicht. Sindsdien vind ik het ook absoluut geen pretje om naar de tandarts te gaan.
Maar met bovenstaande strategie en verdoving , is het goed te doen.
Net als Gijs, bij een controle mag er van mij niet geboord worden. Dus ik hoef absoluut geen zenuwen te hebben.
Is er echt wat loos, dan maak ik een vervolgafspraak. Dat werkt goed. Ik heb ooit in het verre verleden ook een tandarts op zijn vinger gebeten, was toen een jaar of drie/ vier. Als dank kreeg ik een klap in mijn gezicht. Sindsdien vind ik het ook absoluut geen pretje om naar de tandarts te gaan.
Maar met bovenstaande strategie en verdoving , is het goed te doen.