was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?Rens schreef:jaja, blond hé.................... :mrgreen:Lassie schreef:precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.MarthaMartha schreef:ach... morgen verwacht ie niks, is het dubbele verrassing.......Lassie schreef: nee te laat besteld (tsja. k ben blond)
(alhoewel, ik bedenk me nu dat ik m'n eigen naam heb ingevuld ipv zijn naam). wahahhaah dit wordt lachen. :mrgreen: oww wat ben ik dom.
Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
uhmm... best welDaphne schreef:was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?Rens schreef:jaja, blond hé.................... :mrgreen:Lassie schreef:precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.MarthaMartha schreef: ach... morgen verwacht ie niks, is het dubbele verrassing.......
(alhoewel, ik bedenk me nu dat ik m'n eigen naam heb ingevuld ipv zijn naam). wahahhaah dit wordt lachen. :mrgreen: oww wat ben ik dom.
Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat wordt dan weer een foto.Lassie schreef:uhmm... best welDaphne schreef:was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?Rens schreef:jaja, blond hé.................... :mrgreen:Lassie schreef: precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.

- jakobmarin
Kee, maar als dat spontane er niet is, is er toch een excuus vandaag om romantisch te zijnMarnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- Christiaan
Vind ik ook Marnix. En er zijn nog 364 andere dagen, dit jaar waren het er dacht ik toch 365 dagen om romantisch te zijn...Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd

Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- MarthaMartha
zoals er meerdere zaken (dagen) zijn die vanuit de commercie voortkomen............of door de commercie uitgebuit wordtMarnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nou. Dan heb ik hem liever op een andere dag... niet omdat iedereen het nou eenmaal doet ofzoMarthaMartha schreef:tja maar ja, het zou er zomaar spontaan romantisch van kunnen worden, van zo'n simpel kaartje of bloemetje......Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd

Wat wel leuk is is om een kaartje te sturen met Johannes 3:16 er op. Want alzo lief heeft God de wereld gehad.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
mijn dochter had een prachtige valentijnskaart op school gemaakt: voor haarzelf :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 14 feb 2008, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ben het voor een keer eens met Marnix. 8)Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck