Nieuwjaarswens
- Bert Mulder
- Contacteer:
Veel heil en zegen in het nieuwe jaar. Dat jullie allen die vrede mogen ervaren, die alle verstand te boven gaat.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Christiaan
Dit wens, ja bid ik, u/jou toe.
Allen die Hem al mogen kennen, dat u/jij Hem in dit jaar meer mag leren kennen en dieper, ja dichterbij Hem zult mogen gaan leven.
Ja, dat u/jij mag toenemen in de kennis van Christus.
Dat de adventsverwachting, nu zo na Kerst niet zal uitblussen maar sterker worden, want Hij komt! Wie weet hoe spoedig al?
Bent u/jij bereid als Hij komt?
Ieder die Hem nog niet kent, hoop ik en ja wat meer is bid ik of u/jij Hem zult mogen leren kennen, Hij heeft werkelijk alles volbracht!
Er kan niets van ons bij, maar Godzijdank hoeft er ook niets van ons bij. Christus heeft alles volbracht, u/jij mag Hem geloven.
Bid Hem maar om geloof i.p.v. ongeloof, om liefde i.p.v. haat tot God, om gerechtigheid i.p.v. eigengerechtigheid en zonde.
God beloften zijn ook nog dit jaar van kracht, want God is gisteren (vorig jaar dus) heden (dit jaar) en tot in eeuwigheid de zelfde.
Zoekt Hem!
Allen die Hem al mogen kennen, dat u/jij Hem in dit jaar meer mag leren kennen en dieper, ja dichterbij Hem zult mogen gaan leven.
Ja, dat u/jij mag toenemen in de kennis van Christus.
Dat de adventsverwachting, nu zo na Kerst niet zal uitblussen maar sterker worden, want Hij komt! Wie weet hoe spoedig al?
Bent u/jij bereid als Hij komt?
Ieder die Hem nog niet kent, hoop ik en ja wat meer is bid ik of u/jij Hem zult mogen leren kennen, Hij heeft werkelijk alles volbracht!
Er kan niets van ons bij, maar Godzijdank hoeft er ook niets van ons bij. Christus heeft alles volbracht, u/jij mag Hem geloven.
Bid Hem maar om geloof i.p.v. ongeloof, om liefde i.p.v. haat tot God, om gerechtigheid i.p.v. eigengerechtigheid en zonde.
God beloften zijn ook nog dit jaar van kracht, want God is gisteren (vorig jaar dus) heden (dit jaar) en tot in eeuwigheid de zelfde.
Zoekt Hem!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- sweelinck 25
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
- Wilma van den Berg