Mij belachelijk maken

nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor!!!!Hendrikus schreef:Belachelijk maken? Hoe kom je daar nou bij?helma schreef::x dat doen jullie dus als ik een dagje niet kijk
Mij belachelijk maken
Het stond gisteren in het RD, en toen ik die foto zag, moest ik meteen aan jou denken.
Als je 't niet waardeert: sorry hoor, maar de associatie was gauw gemaakt...:
dus nog niet bevallen...JolandaOudshoorn schreef:Met mij gaat het redelijk. Het rommelt behoorlijk, maar dat doet het al dagen (nou ja, nachten) en met mijn krukken kan ik me nu iets gemakkelijker bewegen.helma schreef:Hoe zou het met jolanda zijn????
beroerd joh, zorg nu maar goed voor jezelf! uitzieken!!! veel vitamientjes eten! beterschap!Daphne schreef:... Ik ziek ben...
... Mijn temp gister avond 39.4 was... :shock:
... en vanmorgen gelukkig weer 38.1, nog wel hoog maar lager dan gister...
... Ik veel over gegeven heb en enorm moe(s)t hoesten...
... Ik baal want k had vandaag allerlei plannen...
... Ik nu heel veel profeit heb van mn laptopje
Oeps, heel veel beterschap, meid!! En doe maar lekker rustig aan!!Daphne schreef:... Ik ziek ben...
Nou, idd. het begint bij mij ook al behoorlijk te kriebelen. a.s. woensdag heeft Nathan zijn kerstfeest van school. Ik ben bennieuwd of ik er bij kan zijn....helma schreef:dus nog niet bevallen...JolandaOudshoorn schreef:Met mij gaat het redelijk. Het rommelt behoorlijk, maar dat doet het al dagen (nou ja, nachten) en met mijn krukken kan ik me nu iets gemakkelijker bewegen.helma schreef:Hoe zou het met jolanda zijn????
iedere keer denk ik: zou jolanda....
het wordt spannend hè?!
heeeeel veel sterkte Daphne.......je moet je dan wel hééél erg beroerd voelen.........Daphne schreef:... Ik ziek ben...