Hoi Ichtus.Ichtus schreef:Hallo allemaal, ik ben hier nieuw.
En Ad ook welkom!
Leuk dat je er bij bent gekomen. :!:
jou?Jonathan Westmore schreef:een nieuwe pseudo voor ............?Jongere schreef:De gebruikers hebben in totaal 205361 berichten geplaatst - We hebben 3104 geregistreerde gebruikers - De nieuwste gebruiker is gaat jullie niets aan
Ik stel voor dat de nieuwste gebruiker zich even voorstelt! :mrgreen:
:shock:Daphne schreef:jou?Jonathan Westmore schreef:een nieuwe pseudo voor ............?Jongere schreef:De gebruikers hebben in totaal 205361 berichten geplaatst - We hebben 3104 geregistreerde gebruikers - De nieuwste gebruiker is gaat jullie niets aan
Mariavt schreef::shock:Daphne schreef:jou?Jonathan Westmore schreef:een nieuwe pseudo voor ............?Jongere schreef:De gebruikers hebben in totaal 205361 berichten geplaatst - We hebben 3104 geregistreerde gebruikers - De nieuwste gebruiker is gaat jullie niets aan
Welkom!*ricardo* schreef:Goedenmiddag
Mijn naam is Ricardo en ik lees al een poosje mee op dit forum.
Ik heb nogal wat vragen, omtrent het reformatorische geloof.
Via via ben ik hier terecht gekomen, het verbaast mij dat ik hier ook kennissen tegen gekomen ben.
Maar dat doet niet zoveel terzake.
IK hoop dat ik hier op mijn vragen wat antwoorden kan vinden.
Ricardo
écht nieuw, of nép-nieuw, wie het weet mag het zeggen.jan03 schreef:Mariavt schreef::shock:Daphne schreef:jou?Jonathan Westmore schreef: een nieuwe pseudo voor ............?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk dat ik het weet, maar ik zeg niks....Jonathan Westmore schreef:écht nieuw, of nép-nieuw, wie het weet mag het zeggen.jan03 schreef:Mariavt schreef::shock:Daphne schreef: jou?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: