Gezondheid!

Sport jij wel eens?

Ja, ik doe aan teamsport
5
17%
Ja, ik sport individueel in de sportschool
1
3%
Ja, ik sport individueel BUITEN de sportschool
5
17%
Ja, ik kijk sport
0
Geen stemmen
Ik zou t eigenlijk wel moeten doen maar... (Verklaar je nader!)
11
37%
Nee! (Verklaar je nader!)
8
27%

Totaal aantal stemmen: 30

parsifal

Bericht door parsifal »

Ik doe aan een teamsport: Competitie dammen :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo :cry:
Tja, en vooral die kinderkleding, dat vin'k het grootste probleem...
Onterecht hé? Waarom wel op elke straat hoek een winkel met grotematendameskleding maar geen eentje met kleinematendameskleding?
Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!

Herballife heb ik ook geprobeerd :( Krijg volgende week weer een consulent op bezoek :( .
Dan 6 shakes op een dag als aanvulling van de normale maaltijd. Met nog eens extra tussendoortjes.
Je zou toch al dik moeten worden als je het léést...
myster

Bericht door myster »

Ma Vis schreef:
edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo :cry:
Onterecht hé? Waarom wel op elke straat hoek een winkel met grotematendameskleding maar geen eentje met kleinematendameskleding?
Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!

Herballife heb ik ook geprobeerd :( Krijg volgende week weer een consulent op bezoek :( .
Dan 6 shakes op een dag als aanvulling van de normale maaltijd. Met nog eens extra tussendoortjes.
Maar goed dat mijn vrouw dit niet gezien heeft. Zij wilde afvallen met herbadinges en kwam juist aan. Misschien is het een idee voor jullie om af te willen vallen? Komen je misschien ook aan :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

Als iemand geïnteresseerd is in Herbalife ervaringen, adviseer ik om daarover een topic te openen.

Dat kan boeiend worden.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ma Vis schreef:

pfff, ben ik niet de enige met dit probleem. Ik weeg nu 52kg en ben 1.74 lang. Soms kan ik me er druk over maken, maar meestal heb ik zoiets, laat maar. En in sommige rokken zit gewoon een klein veiligheidsspeltje en heb ik ook wel eens een kinderriem om. Na ja, ik voel me verder redelijk gezond, dus eigenlijk vind ik het best zo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

jvdg schreef:Als iemand geïnteresseerd is in Herbalife ervaringen, adviseer ik om daarover een topic te openen.

Dat kan boeiend worden.
Dat denk ik ook! Heb het nl. twee weken gebruikt (om dikker te worden), Gevolg: Ik werd ziek! :lol: (Terwijl ik gelukkig normaal gesproken maar heel zelden ziek ben!)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
edele strijdster

JolandaOudshoorn schreef:
Ma Vis schreef:

pfff, ben ik niet de enige met dit probleem. Ik weeg nu 52kg en ben 1.74 lang. Soms kan ik me er druk over maken, maar meestal heb ik zoiets, laat maar. En in sommige rokken zit gewoon een klein veiligheidsspeltje en heb ik ook wel eens een kinderriem om. Na ja, ik voel me verder redelijk gezond, dus eigenlijk vind ik het best zo
:mrgreen: Herkenbaar! Van de winter heb ik tot grote hilariteit van vriendin en winkelman een bretels gekocht in een herenmodezaak! :mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
jvdg

Bericht door jvdg »

Zo zie je maar, te dik, te mager....ieder heeft zo z'n eigen probleem.

Zijn dat eigenlijk wel problemen.

Moest er niet meer dankbaarheid zijn, dat hoe ons lichaam ook is, dat dit van God gegeven is?

(Ik wil geen exorbitante levensstijl goedpraten)
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Ha, ha, ha, geweldig; die bretels!
Maar zo zien we maar weer; er is overduidelijk markt voor een kleinematendameskledingzaak!
En voor nerekkabajnos!

Gelukkig dat jullie je er wel goed bij voelen tante Es en Jolanda.
Ikke meestal wel, maar ben wel snel zwak, ziek en misselijk.
Te weinig weerstand he.
Maar ik slik dan bij tijd en wijle braaf Supradyn forte.
Dat helpt wel voor de gezondheid, niet voor het gewicht.
edele strijdster

jvdg schreef:Zo zie je maar, te dik, te mager....ieder heeft zo z'n eigen probleem.

Zijn dat eigenlijk wel problemen.

Moest er niet meer dankbaarheid zijn, dat hoe ons lichaam ook is, dat dit van God gegeven is?

(Ik wil geen exorbitante levensstijl goedpraten)
Dat denk ik wel. Dat we daar dankbaar voor moeten zijn. Het is denk heel goed om te leren tevreden te zijn met datgene wat we hebben! Mijn ervaring is dat je al snel aan het 'gewone' van het dagelijkse leven voorbij gaat. Daardoor zien we/ zie ik ook de dagelijkse zegeningen van God niet meer. Er is zoveel om dankbaar voor te zijn! Een goede gezondheid, maar ook een bed, elke dag een glas melk, of de contacten met anderen mensen....
Daar mogen we best wat vaker bij stil staan denk ik.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
edele strijdster

Heeft eigenlijk nog maar weinig met het topic te maken, maar is wel belangrijk!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Adorote

Bericht door Adorote »

Sport overmatige beweging van het lichaam een vorm van narcisme, daar de natuurlijke beweging en een sobere maaltijd om de dag volstaat tot gezond oud worden, daarbij Stilte geneest geest en lichaam.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Adorote schreef:Sport overmatige beweging van het lichaam een vorm van narcisme, daar de natuurlijke beweging en een sobere maaltijd om de dag volstaat tot gezond oud worden, daarbij Stilte geneest geest en lichaam.
Vergeet je niks? Begint met een "s" en eindigt op "r"......
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ik hebingevuld: ja ik sport individueel buiten de sportschool. Ooit wel eens bijstil gestaan hoeveel een huismoeder loopt per dag? 4x op en neer naar school, vele trappen op en af al dan niet met wasmand en kind op de arm, rennen door de winkels enz. :wink: Maar ja, we gaan bijna op vakantie, dus ik moet mijn wandelschoenen ook eens nodig gaan inlopen. :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

JolandaOudshoorn schreef:ik hebingevuld: ja ik sport individueel buiten de sportschool. Ooit wel eens bijstil gestaan hoeveel een huismoeder loopt per dag? 4x op en neer naar school, vele trappen op en af al dan niet met wasmand en kind op de arm, rennen door de winkels enz. :wink: Maar ja, we gaan bijna op vakantie, dus ik moet mijn wandelschoenen ook eens nodig gaan inlopen. :wink:
Ik zou dat niet met sport willen duiden. Sport is gericht fysiek de grenzen opzoeken.
Plaats reactie