Gezondheid!
Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo:
Tja, en vooral die kinderkleding, dat vin'k het grootste probleem...
Onterecht hé? Waarom wel op elke straat hoek een winkel met grotematendameskleding maar geen eentje met kleinematendameskleding?
Herballife heb ik ook geprobeerd

Dan 6 shakes op een dag als aanvulling van de normale maaltijd. Met nog eens extra tussendoortjes.
Je zou toch al dik moeten worden als je het léést...
Maar goed dat mijn vrouw dit niet gezien heeft. Zij wilde afvallen met herbadinges en kwam juist aan. Misschien is het een idee voor jullie om af te willen vallen? Komen je misschien ook aanMa Vis schreef:Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo:
Onterecht hé? Waarom wel op elke straat hoek een winkel met grotematendameskleding maar geen eentje met kleinematendameskleding?
Herballife heb ik ook geprobeerdKrijg volgende week weer een consulent op bezoek
.
Dan 6 shakes op een dag als aanvulling van de normale maaltijd. Met nog eens extra tussendoortjes.
- JolandaOudshoorn
pfff, ben ik niet de enige met dit probleem. Ik weeg nu 52kg en ben 1.74 lang. Soms kan ik me er druk over maken, maar meestal heb ik zoiets, laat maar. En in sommige rokken zit gewoon een klein veiligheidsspeltje en heb ik ook wel eens een kinderriem om. Na ja, ik voel me verder redelijk gezond, dus eigenlijk vind ik het best zoMa Vis schreef:Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo:
Herballife heb ik ook geprobeerdKrijg volgende week weer een consulent op bezoek
.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Dat denk ik ook! Heb het nl. twee weken gebruikt (om dikker te worden), Gevolg: Ik werd ziek!jvdg schreef:Als iemand geïnteresseerd is in Herbalife ervaringen, adviseer ik om daarover een topic te openen.
Dat kan boeiend worden.

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
-
:mrgreen: Herkenbaar! Van de winter heb ik tot grote hilariteit van vriendin en winkelman een bretels gekocht in een herenmodezaak! :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:pfff, ben ik niet de enige met dit probleem. Ik weeg nu 52kg en ben 1.74 lang. Soms kan ik me er druk over maken, maar meestal heb ik zoiets, laat maar. En in sommige rokken zit gewoon een klein veiligheidsspeltje en heb ik ook wel eens een kinderriem om. Na ja, ik voel me verder redelijk gezond, dus eigenlijk vind ik het best zoMa Vis schreef:Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo:
.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Ha, ha, ha, geweldig; die bretels!
Maar zo zien we maar weer; er is overduidelijk markt voor een kleinematendameskledingzaak!
En voor nerekkabajnos!
Gelukkig dat jullie je er wel goed bij voelen tante Es en Jolanda.
Ikke meestal wel, maar ben wel snel zwak, ziek en misselijk.
Te weinig weerstand he.
Maar ik slik dan bij tijd en wijle braaf Supradyn forte.
Dat helpt wel voor de gezondheid, niet voor het gewicht.
Maar zo zien we maar weer; er is overduidelijk markt voor een kleinematendameskledingzaak!
En voor nerekkabajnos!
Gelukkig dat jullie je er wel goed bij voelen tante Es en Jolanda.
Ikke meestal wel, maar ben wel snel zwak, ziek en misselijk.
Te weinig weerstand he.
Maar ik slik dan bij tijd en wijle braaf Supradyn forte.
Dat helpt wel voor de gezondheid, niet voor het gewicht.
-
Dat denk ik wel. Dat we daar dankbaar voor moeten zijn. Het is denk heel goed om te leren tevreden te zijn met datgene wat we hebben! Mijn ervaring is dat je al snel aan het 'gewone' van het dagelijkse leven voorbij gaat. Daardoor zien we/ zie ik ook de dagelijkse zegeningen van God niet meer. Er is zoveel om dankbaar voor te zijn! Een goede gezondheid, maar ook een bed, elke dag een glas melk, of de contacten met anderen mensen....jvdg schreef:Zo zie je maar, te dik, te mager....ieder heeft zo z'n eigen probleem.
Zijn dat eigenlijk wel problemen.
Moest er niet meer dankbaarheid zijn, dat hoe ons lichaam ook is, dat dit van God gegeven is?
(Ik wil geen exorbitante levensstijl goedpraten)
Daar mogen we best wat vaker bij stil staan denk ik.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
-
- JolandaOudshoorn
ik hebingevuld: ja ik sport individueel buiten de sportschool. Ooit wel eens bijstil gestaan hoeveel een huismoeder loopt per dag? 4x op en neer naar school, vele trappen op en af al dan niet met wasmand en kind op de arm, rennen door de winkels enz.
Maar ja, we gaan bijna op vakantie, dus ik moet mijn wandelschoenen ook eens nodig gaan inlopen. 
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik zou dat niet met sport willen duiden. Sport is gericht fysiek de grenzen opzoeken.JolandaOudshoorn schreef:ik hebingevuld: ja ik sport individueel buiten de sportschool. Ooit wel eens bijstil gestaan hoeveel een huismoeder loopt per dag? 4x op en neer naar school, vele trappen op en af al dan niet met wasmand en kind op de arm, rennen door de winkels enz.Maar ja, we gaan bijna op vakantie, dus ik moet mijn wandelschoenen ook eens nodig gaan inlopen.