je wil niet weten wat er hier in huis altijd aan kaarsen staat te branden, het lijkt af en toe wel of ik in een kerk woonAdorote schreef:Wat denk je van gewoon mooi echt kaarslicht, maakt de avonden exstra mooi ,wie wil dat niet.Mona Lisa schreef:mijns inziens niet alleen een financiele besparing maar ook een vorm van als een goed rentmeester omgaan met de schepping i.c. de natuurlijke bronnen, wij hebben ze op veel plaatsen maar niet overal, soms is de kleur van het licht niet zo aantrekkelijkRens schreef:Wij hebben iig óveral in huis spaarlampen in elke lamp gedaan,
Consuminderen: Wie heeft er bespaartips?
- JolandaOudshoorn
Grinnik, daar ben ik al mee begonnen maar het valt niet mee hoor mementomemento schreef:Consuminderen begint met het niet meer snoepen, maar in plaats daarvan bv water drinken...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
ooooohhhhhhhhhhhh, ben je róóms geworden??????????????????Mona Lisa schreef: je wil niet weten wat er hier in huis altijd aan kaarsen staat te branden, het lijkt af en toe wel of ik in een kerk woon
:mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee nee, dan eerder van de Orthodoxe Kerk natuurlijk, de RK is ook maar een afsplitsinkjeRens schreef:ooooohhhhhhhhhhhh, ben je róóms geworden??????????????????Mona Lisa schreef: je wil niet weten wat er hier in huis altijd aan kaarsen staat te branden, het lijkt af en toe wel of ik in een kerk woon
:mrgreen: :mrgreen:
vooral niet als manlief steeds wéér met wat lekkers komt afzakken.................. :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:Grinnik, daar ben ik al mee begonnen maar het valt niet mee hoor mementomemento schreef:Consuminderen begint met het niet meer snoepen, maar in plaats daarvan bv water drinken...
Moderatorbericht:
enkele bespaartips
(tja, in een groot gezin móet je wel...)
als we chinees halen kook ik zelf ook nog een pan witte rijst; dat mengen we door de nassie
geen enkel probleem en voordeliger dan een extra portie van de chinees
wasmachine regelmatig op 40 draaien i.p.v. 60 graden
theezakjes doorknippen; gaat prima op de naad; dan heb je er 2
kleren kopen bij de LDHshop/boutique ElDeHa
als we chinees halen kook ik zelf ook nog een pan witte rijst; dat mengen we door de nassie
1. chinees: leuke tip.helma schreef:enkele bespaartips
2. wasmachine: hangt sterk van de vervuiling van de was af. In sommige gevallen niet echt fris.
3. theezakjes: dat moet je nog eens beter uitleggen.
4. LDH = Leger Des Heils? Op Marktplaats ook merkkleding voor weinig.
- JolandaOudshoorn
Jij houdt enorm veel geld over volgens mij!JolandaOudshoorn schreef:Hergebruik, een oude kledingkast is bij ons nu een computerkast! Een oud salontafeltje nu een computerbuerau voor mijn zoon. Mijn dochter slaapt in het ledikant waar ik zelf ook in heb geslapen, kinderkleding circuleert door de familie.
Op een bepaalde leeftijd willen kinderen geen afgedragen kleding meer aan........je gunt ze toch ook merkkleding en merkschoenen....
- JolandaOudshoorn
Nou, die leeftijd hebben ze nog niet. Hoewel, mijn zoon heeft al wel zijn voorkeuren voor type kleding. zo is een blouse saai en trekt hij die alleen maar aan als het zondag is (dan moet hij er netjes bij lopen) Ik vind het wel jammer, want je hebt van die leuke blouses!Breekijzertje schreef:Jij houdt enorm veel geld over volgens mij!JolandaOudshoorn schreef:Hergebruik, een oude kledingkast is bij ons nu een computerkast! Een oud salontafeltje nu een computerbuerau voor mijn zoon. Mijn dochter slaapt in het ledikant waar ik zelf ook in heb geslapen, kinderkleding circuleert door de familie.
Op een bepaalde leeftijd willen kinderen geen afgedragen kleding meer aan........je gunt ze toch ook merkkleding en merkschoenen....
En afgedragen... de meeste kleding is van goede kwaliteit van merken die vrijwel tijdloos zijn
Ik weet, mijn Verlosser leeft