Nog een aantal weken, en dán wéér verkiezingen: wat stem je?

Welke partij gaat JOUW stem krijgen?

SGP
36
67%
CU
13
24%
PvdA
1
2%
CDA
2
4%
VVD
0
Geen stemmen
GL
1
2%
SP
0
Geen stemmen
D'66
0
Geen stemmen
LPF
0
Geen stemmen
Andere partij (wélke?)
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 54

Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

Unionist schreef:
Als je het mij persoonlijk vraagt , dan zie ik ze liever bij de SGP Wink
Dan is Menno toch aardiger. Die schreef een keer dat hij hoopte dat de ChristenUnie 147 zetels zou halen.

En dat voor Menno... :wink:

Misschien zou de SGP iets van de ChristenUnie kunnen leren?
Heeft menno toen geen boze brief gekregen van André? :mrgreen:
dré
--------

Credo in unum Deo
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Als je strategisch wilt stemmen, stem je op de ChristenUnie. Lees http://www.christenunie.nl/k/91/news/vi ... -stem.html
MariaW schreef:Ik geloof dat het de eerste keer is dat ik mag gaan stemmen voor de Tweede Kamer. De vorige keer had ik zeker een strategische stem uitgebracht, maar ik denk niet dat ik dit nu irl zou gaan doen.

Ik ben het op zich wel eens met de standpunten van de SGP, maar qua uitdraging eigenlijk niet. Net als in een ander topic is aangehaald vind ik de SGP halsstarrig, en niet gericht op consensus (al kan dat natuurlijk ook verkeerd uitpakken).

Ik twijfel zeker nog, tussen CU of SGP of PVV. Dus nog geen stem hier uitgebracht.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

geledu schreef:Petrus, het is natuurlijk heel leuk zo'n poll maar eigenlijk onnodig.

Je had er 9 van de 10 weg kunen laten.
Vanmiddag onze Bas nog gevolgd in de algemene beschouwingen.

Ijzersterk, pricipieel, inhoudelijk en nog humoristisch ook !!
Pff, wat een arrogantie.:mrgreen: Dat jij graag SGP stemt, prima. Maar om beweren dat jou keuze de eniige reeele optie zou moeten zijn. Als 9 van de 10 partijen weggelaten konen worden had eenderde niet kunnen stemmen... en dat is natuurlijk niet democratisch verantwoord. :mrgreen:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie