Helaas kan ik de muziek nie vinden, maar daar zal je van verbaast staan... zwaar ingetogen... geweldig eerbiedig gezongen (anyway, waarom verdedig ik?Miscanthus schreef:Prachtige tekst.
over de muziek zal ik maar zwijgen.....

:mrgreen:Daphne schreef:Helaas kan ik de muziek nie vinden, maar daar zal je van verbaast staan... zwaar ingetogen... geweldig eerbiedig gezongen (anyway, waarom verdedig ik?Miscanthus schreef:Prachtige tekst.
over de muziek zal ik maar zwijgen.....)
Geen voetbal gezien :shock: was ik wel op de eo jongerendag?Miscanthus schreef::mrgreen:Daphne schreef:Helaas kan ik de muziek nie vinden, maar daar zal je van verbaast staan... zwaar ingetogen... geweldig eerbiedig gezongen (anyway, waarom verdedig ik?Miscanthus schreef:Prachtige tekst.
over de muziek zal ik maar zwijgen.....)
over smaak valt niet te twisten.
Ze heeft een giga mineurstem.
Ik associeer haar timbre met uitgelopen zwarte mascara.
Ik vind dat de EO goed werk doet, wat ik steun.
Maar Als Rebecca zingt " Lamb of God" terwijl alle handen in de lucht op elkaar gaan en er een voetbal over de handen van het publiek heen en weer gemept wordt, roept dat bij mij associaties op van een mobile in een babybox.
Wie is/was deze man?Kislev schreef:Ja, nieuwe avatar. GG kan wel een steuntje gebruiken hier op 't forum.Tiberius schreef:Even off-topic:
Heb je een nieuwe avatar, Kislev?
Of moet ik zeggen: heb je een nieuwe nickname, MV? :mrgreen:
Ds. G.H. Kersten, drijvende kracht achter de totstandkoming van de Gereformeerde Gemeenten in 1907 en oprichter van de Theologische school.plebe schreef:Wie is/was deze man?
plebe schreef:Geen vrolijk type als ik het zo zie!