Allen het allerbeste

Houthakker

Bericht door Houthakker »

Enfin, MV, ook van mij het beste.
En misschien lezen we het nog wel eens, hier.

Groet,
Houthakker.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Je kunt op een dag ook terug komen als MW, NV of andere vormen van MV. Das hier ook een traditie. :wink:
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Toch vraag ik me af hoe we de 'rechtse' broeders en zusters op het forum kunnen houden.
Want ik heb van MV begrepen dat hij behoorlijk afgeknapt is op dit forum. Kun je natuurlijk zeggen dat dat aan hem ligt, maar misschien moeten we toch ook weer eens naar onszelf kijken??
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Afgewezen schreef:Toch vraag ik me af hoe we de 'rechtse' broeders en zusters op het forum kunnen houden.
Want ik heb van MV begrepen dat hij behoorlijk afgeknapt is op dit forum. Kun je natuurlijk zeggen dat dat aan hem ligt, maar misschien moeten we toch ook weer eens naar onszelf kijken??
Interessante kwestie. Ik zou van MV wel eens de reden willen horen waarom hij niet meer op het forum kan verkeren, want een meningsverschil mag toch?
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

Afgewezen schreef:Toch vraag ik me af hoe we de 'rechtse' broeders en zusters op het forum kunnen houden.
Want ik heb van MV begrepen dat hij behoorlijk afgeknapt is op dit forum. Kun je natuurlijk zeggen dat dat aan hem ligt, maar misschien moeten we toch ook weer eens naar onszelf kijken??
Rechtse broeders, verenigt u!! :wink:
Gebruikersavatar
Eppie
Berichten: 488
Lid geworden op: 12 mar 2004, 02:28

Bericht door Eppie »

Afgewezen schreef:Toch vraag ik me af hoe we de 'rechtse' broeders en zusters op het forum kunnen houden.
Want ik heb van MV begrepen dat hij behoorlijk afgeknapt is op dit forum. Kun je natuurlijk zeggen dat dat aan hem ligt, maar misschien moeten we toch ook weer eens naar onszelf kijken??
Begrijpen doe ik het wel een héél klein beetje maar ja je kan toch moeilijk op bepaalde punten je mening veranderen om anderen terwille te zijn? Mensen die zo denken als M/V cs zijn nu eenmaal niet dik gezaaid op internet, misschien moet de synode van GGiN/OGG de censuurdreiging opheffen zodat er meer komen.
jacob

Bericht door jacob »

Misschien zijn de rechtse broeders wat minder flexibel en hebben ze wat minder incaseringsvermogen. Maar goed, dat was bij mij in dat topic ook wel ver heen.

Overigens hoop ik oprecht dat MV ooit in dit leven verzoening vind met Zijn Schepper. Het liet me echt niet koud dat hij hier zo over sprak.
Lydianne
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2005, 14:00
Locatie: waar de troon des satans is

Bericht door Lydianne »

Ik kan MV goed begrijpen!
Er wordt nu wel gezegd dat MV verkeerd gereageerd heeft, maar MV moest ook wel een groot keelgat hebben om alles te slikken.
Ik heb al eens eerder iets gezegd over de manier van discussieren, maar ik vond het echt niet christelijk zoals MV soms werd 'neergezet', door cynische opmerkingen in zijn richting te plaatsen.

Misschien moeten we het eens hebben over de manieren van argumenteren? Hier valt cynisme mijns inziens direct buiten, maar dit wapen wordt op dit forum heel veel gebruikt. Andere manieren zijn: er omheen draaien, of één zinnetje eruit pakken en dat afknappen, of een conclusie maken die volkomen onterecht is of nergens op slaat en zo kan ik doorgaan.
Ik vind het terecht dat Afgewezen de hand in eigen boezem steekt en ik zou willen dat dat vaker gebeurde hier.

In deze posting ben ik ook iets te emotioneel, maar ik hoop wel dat het eens duidelijk wordt wat ik bedoel!
jacob

Bericht door jacob »

Lydianne schreef:Ik kan MV goed begrijpen!
Er wordt nu wel gezegd dat MV verkeerd gereageerd heeft, maar MV moest ook wel een groot keelgat hebben om alles te slikken.
Ik heb al eens eerder iets gezegd over de manier van discussieren, maar ik vond het echt niet christelijk zoals MV soms werd 'neergezet', door cynische opmerkingen in zijn richting te plaatsen.

Misschien moeten we het eens hebben over de manieren van argumenteren? Hier valt cynisme mijns inziens direct buiten, maar dit wapen wordt op dit forum heel veel gebruikt. Andere manieren zijn: er omheen draaien, of één zinnetje eruit pakken en dat afknappen, of een conclusie maken die volkomen onterecht is of nergens op slaat en zo kan ik doorgaan.
Ik vind het terecht dat Afgewezen de hand in eigen boezem steekt en ik zou willen dat dat vaker gebeurde hier.

In deze posting ben ik ook iets te emotioneel, maar ik hoop wel dat het eens duidelijk wordt wat ik bedoel!
toon je aantijging eens aan.

Je kan natuurlijk wel iets beweren, maar dat moet je dan wel onderbouwen.
Lydianne
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2005, 14:00
Locatie: waar de troon des satans is

Bericht door Lydianne »

Dat zou ik best boeiend vinden. Als ik eens een keer vakantie heb zou ik het best leuk vinden om reacties uit te zoeken.
Inderdaad, nu roep ik nog maar wat. Wie weet komt er nog een keer een vervolg.
jacob

Bericht door jacob »

Lydianne schreef:Dat zou ik best boeiend vinden. Als ik eens een keer vakantie heb zou ik het best leuk vinden om reacties uit te zoeken.
Inderdaad, nu roep ik nog maar wat. Wie weet komt er nog een keer een vervolg.
Begin er dan ook niet aan.

Nu ben jij het die mensen verdacht maakt. Als die mensen dan vragen waarom je dat doet dan heb je het ineens erg druk. Misschien zou je je eigen manieren eens onder de loep moeten nemen.
Lydianne
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2005, 14:00
Locatie: waar de troon des satans is

Bericht door Lydianne »

Nee hoor, ik zou het alleen een boeiende studie vinden.
Hetgeen wat ik beweerde baseerde ik op de afknapping van MV op het topic 'regeltjes', 'dobbelstenen', e.a.
jacob

Bericht door jacob »

Lydianne schreef:Nee hoor, ik zou het alleen een boeiende studie vinden.
Hetgeen wat ik beweerde baseerde ik op de afknapping van MV op het topic 'regeltjes', 'dobbelstenen', e.a.
dat zal wel ja.

Maar voorlopig heb je nog niks concreets gemeld. Ik ga er dus maar vanuit dat je er op uit bent om andere in een kwaad daglicht te stellen.


btje jammer
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Lydianne schreef:Ik kan MV goed begrijpen!
Er wordt nu wel gezegd dat MV verkeerd gereageerd heeft, maar MV moest ook wel een groot keelgat hebben om alles te slikken.
Ik heb al eens eerder iets gezegd over de manier van discussieren, maar ik vond het echt niet christelijk zoals MV soms werd 'neergezet', door cynische opmerkingen in zijn richting te plaatsen.

Misschien moeten we het eens hebben over de manieren van argumenteren? Hier valt cynisme mijns inziens direct buiten, maar dit wapen wordt op dit forum heel veel gebruikt. Andere manieren zijn: er omheen draaien, of één zinnetje eruit pakken en dat afknappen, of een conclusie maken die volkomen onterecht is of nergens op slaat en zo kan ik doorgaan.
Ik vind het terecht dat Afgewezen de hand in eigen boezem steekt en ik zou willen dat dat vaker gebeurde hier.

In deze posting ben ik ook iets te emotioneel, maar ik hoop wel dat het eens duidelijk wordt wat ik bedoel!
Ik begrijp MV ook wel, in die zin dat hij weg gaat. Als je op een gegeven moment allerlei fratsen uit moet halen om iets niet te willen begrijpen maak je het jezelf wel moeilijk.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

Nee er wordt hier weer leuk gereageerd, dat doet de zaak goed.
Plaats reactie