Het kwalijke van je stelling vind ik dat je suggereert dat wij met ons beleid mbt dit forum mensen het heil misgunnen o.i.d. In je bovenstaande posting ga je daarmee door.plebe schreef:Beste Pim,Pim schreef:Wat een onzin-stelling, alsof dit voort zou vloeien uit het Modereer-beleid.
Plebe, het speelveld op dit forum is duidelijk en er wordt m.i. zeer coulant met de regels omgegaan. Als je je hier niet thuis voelt moet je misschien overwegen ergens anders te gaan spelen?!
Sinds het moment dat de Heere me tot zich trok/riep voel ik me nergens meer echt "thuis". Toch iis dit een aardig forum om met ellkaar vvan gedachten te wisselen. Omdat ik iedereen het heil in Christus gun zoek ik wellicht wel eens grenzen op. Ik hoop dat je me dat kunt vergeven........
Dit alles bedoel ik niet hoogmoedig of gearriveerd. Mijn leven ligt vast in Zijn doorboorde handen- Dat ervaar ik ook vaak-maar soms ook helemaal niet. Het is Zijn gave. Dat maakt bescheiden, klein-maar wèl gunnend!
Het al dan niet gunnend zijn heeft niets te maken met het formuleren van onze doelgroep en de verdachtmaking van misgunning vind ik zeer kwalijk. Wij hebben een doelgroep waarvoor we een faciliteit bieden en onze tijd in steken. Die doelgroep is redelijk helder geformuleerd en we gaan daar mits de sfeer het toelaat m.i. op een redelijke en pragmatische wijze mee om.