Met blijdschap delen wij u mede...

Tirzah

Bericht door Tirzah »

Het wordt vast een beetje saai :D

Maar bij deze heel veel geluk en blijdschap met je tweede dochter!!
JonaGOLD

Bericht door JonaGOLD »

van Harte hoor.!

Tip: Leg een dot in olijven
gedrenkte watjes op het buikje van
uw kindje. Ze zal ophouden met
'Janken' (hopelijk)

:sni

[Veranderd op 3/2/03 door JonaGOLD]
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

WPV, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marietha!

Afbeelding
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Bart-rk
...
(ps wanneer komen de beschuitjes)
Zodra ik ze digitaal kan vinden krijg je ze.:,
Lucy

Bericht door Lucy »

Gefeliciteerd en veel geluk!

Alex en Lucy Prakken

:P:P:P:P:P:P:P:P
limosa

Bericht door limosa »

Wim en Hanneke,

Van harte gefeliciteerd!

Wim,
Drie vrouwen in huis nu: sterkte hoor! Heb ik ook hier dus ik kan er over meepraten ;-) .

limosa
Lecram

Bericht door Lecram »

Ook van mij van harte gefeliciteerd!! :o
Geniet ervan en sterkte met de eerste nachten :!
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Wim en Hanneke,
Jullie krijgen de groetjes van Adrie Goedbloed, en ik moest jullie feliciteren van hem en z'n vrouw! ;);)

Ik heb namelijk les van hem...... :D

Groetjes

Kevertje!!!

[Veranderd op 5/2/03 door Kevertje]
Jelle

Bericht door Jelle »

Hanneke en Wim ook namens mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan en steek er maar veel vrijetijd in om met ze samen te zijn en dingen te doen. Ze zijn groot en de deur uit voor je het weet en het lijkt zover weg maar het is dichter- en sneller bij dan je wel denkt. Ik spreek tenslotte uit ervaring en nu is het voor mij de tijd om veel aandacht en belangstelling voor mijn kleinkinderen te hebben.

De kinderzegen is een rijk geschenk en dat wordt dubbel gevoelt door hen die deze zegen moeten missen, voor hen is iedere geboorte een gemis in hun hart, dat de Heere jullie wil zegenen met jullie kinderen maar dat de Heere ook wil denken aan hen voor wie dit een groot gemis is.
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Lecram
Ook van mij van harte gefeliciteerd!! :o
Geniet ervan en sterkte met de eerste nachten :!
Wat dat betreft heb ik geluk. Ze slaapt alle nachten door. Ze lijkt op mij.:sleep:
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Jelle
Hanneke en Wim ook namens mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan en steek er maar veel vrijetijd in om met ze samen te zijn en dingen te doen. Ze zijn groot en de deur uit voor je het weet en het lijkt zover weg maar het is dichter- en sneller bij dan je wel denkt. Ik spreek tenslotte uit ervaring en nu is het voor mij de tijd om veel aandacht en belangstelling voor mijn kleinkinderen te hebben.
Betekent dat dat ik niet meer mag/moet forummen?
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door limosa
Wim en Hanneke,

Van harte gefeliciteerd!

Wim,
Drie vrouwen in huis nu: sterkte hoor! Heb ik ook hier dus ik kan er over meepraten ;-) .

limosa
Bij de supermarkt sprak ik van de week iemand, die me zij dat ik over 10 jaar met 6 pakken maandverband de winkel uit ga.

Klopt dat? en hoe voelt dat?
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door wpv

Betekent dat dat ik niet meer mag/moet forummen?
Dat forummen kan nog best als de koters op bed liggen, heb je heeeel de avond nog om te forummen.
Plaats reactie