Oorspronkelijk gepost door Pim
Absoluut. Alhoewel meer wintersport-fanaat dan bijv. schaatsen.
Maar de gezinsomstandigheden zijn niet ideaal op dit moment, dus moet ik me nog even inhouden.....
Ik begrijp het Pim. :#
Oorspronkelijk gepost door nicname
nu wel... er komt een advertentie wintersport reclame!
Wel een contrast zeg! Zo'n decadente vakantie bekijken om een hongerlijdende medemens te kunnen voorzien van voedsel .
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar de gezinsomstandigheden zijn niet ideaal op dit moment, dus moet ik me nog even inhouden.....
Wel een contrast zeg! Zo'n decadente vakantie bekijken om een hongerlijdende medemens te kunnen voorzien van voedsel .
Zo heeft iedereen zijn strijd Egbert.
Hartelijke groet,
Pim.
Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Zo heeft iedereen zijn strijd Egbert.
welkom.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.